ضيافت افطاری روزه اولی ها در مسجد سیدالشهدا (ع) روستای خوی برگزار شد

حبیبی خویی گفت: همزمان با بيست و هفتمين روز ماه مبارک رمضان، روزه اولی ها و جمعی از اعضای فعال كانون فرهنگی هنری «نور نبوی» به همراه والدين خود پنجشنبه شب ميهمان سفره آسمانی در ضيافت افطاری شدند.

«ابراهیم حبیبی خویی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: همزمان با بيست و هفتمين روز ماه مبارک رمضان، روزه اولی ها و جمعی از اعضای فعال كانون فرهنگی هنری «نور نبوی» به همراه والدين خود پنجشنبه شب ميهمان سفره آسمانی در ضيافت افطاری شدند.

 

مدیرمسئول كانون فرهنگی هنری «نور نبوی» مسجد سیدالشهدا (ع) روستای خوی ادامه داد: در این مراسم که در بيست و هفتمين روز از ماه مبارک رمضان با حضور ۶۹ روزه اولی دختر و پسر به سن تکلیف رسیده و والدین دانش‌آموزان‌ در مسجد سیدالشهدا (ع) روستای خوی ترتیب یافته بود، امام جماعت مسجد، هیئت امنا، بسیج مسجد و خیرین نیز حضور داشتند.

 

وی افزود: این مراسم معنوی جمعا با حضور تقریبا ۲۰۰ ‪.نفر از مردم مومن و روزه دار به همت اعضای کانون فرهنگی هنری «نور نبوی» برنامه ریزی شده بود

 

حبیبی خویی گفت: بخشی از غذای گرم افطاری در بسته بندی های بهداشتی بین خانواده های نیازمند توسط اعضای کانون فرهنگی هنری «نور نبوی» توزیع شد.

 

مدیرمسئول كانون فرهنگی هنری «نور نبوی» مسجد سیدالشهدا (ع) روستای خوی ادامه داد: بعد از افطار با تلاوت قرآن کریم توسط یکی از اعضای کانون و با پخش صلوات خاصه امام رضا (ع) مراسم حال و هوای معطر رضوی به خود گرفت.

 

وی افزود: ضیافت افطاری روزه اولی ها با هدف ایجاد و تقویت شور و نشاط معنوی، افزایش دانش دینی و اجتماعی، توجه به قرآن، نماز، معنویت و اصول دینی بین نوجوانان و جوانان در مسجد سیدالشهدا (ع) روستای خوی برگزار شد.

 

کد خبر 1171016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha