برگزاری نمایشگاه ملی شرکت های دانش بنیان در فارس

فرهادی گفت: نمایشگاه ملی شرکت های دانش بنیان در فارس از ۲۸ تا ۳۱ خرداد در محل نمایشگاه های بین المللی فارس و با حمایت و مشارکت استانداری، سازمان صمت، پارک علم و فناوری، اتاق بازرگانی، شرکت شهرک های صنعتی و سایر دستگاه های فارس برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «علی فرهادی»، امروز (شنبه 10 اردیبهشت) در نشست هماهنگی نمایشگاه  تخصصی «تولید ایرانی-دانش بنیان» گفت: برگزاری نمایشگاه تلفیقی با حضور برترین های صنایع بزرگ و کوچک با محوریت دانش بنیان به شکل مطلوب و در تراز ملی مورد تاکید استاندار فارس قرار دارد و در تحقق شعار سال مقام معظم رهبری (مدظله العالی) موثر است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس افزود: برگزاری نمایشگاه های دانش بنیان در فارس برای سایر استان ها نیز می تواند الگوی خوبی باشد و مهمترین چالش پیش روی برگزاری این رویداد دغدغه مالی است.

وی اضافه کرد: ایجاد فرصت قرار گرفتن تولیدکنندگان برتر کشور در کنار یکدیگر در نمایشگاه ها و معرفی توانمندی های آنها حائز اهمیت است و باید با نیاز سنجی و تنظیم تفاهم نامه و قرار داد نسبت به تامین نیازهای تولیدی در صنایع مختلف اقدام و چرخه ارتباط تولید و صنعت با دانش و تخصص تکمیل شود.

فرهادی تاکید کرد: انعقاد قرارداد و تفاهم نامه در این نمایشگاه به شکوفایی علمی و اقتصادی کشور و دلگرمی جوانان صاحب علم و دانش منجر خواهد شد.

وی از برگزاری نمایشگاه ملی شرکت های دانش بنیان در فارس خبر داد و بیان کرد: این نمایشگاه از 28 تا 31 خرداد در محل نمایشگاه های بین المللی فارس و با حمایت و مشارکت استانداری، سازمان صمت، پارک علم و فناوری، اتاق بازرگانی، شرکت شهرک های صنعتی و سایر دستگاه های فارس برگزار خواهد شد.

فرهادی اعلام کرد: این نمایشگاه در فضایی به وسعت 11 هزار متر مربع فضای کلی و با بیش از پنج هزار و 300 متر فضای مفید در سه سالن برپا می شود.

کد خبر 1171073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha