هنر تئاتر از تاثیرگذارترین هنرها در نمایش مسائل فرهنگی و مذهبی است

جوانمرد گفت: هنر تئاتر به دلیل نوع ارتباط با مخاطب یکی از تاثیرگذارترین و پرمخاطب ترین هنر ها در نمایش مسائل فرهنگی، دینی و اجتماعی است.

«احمد جوانمرد» با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ دینی، فرهنگی، اسلامی و مذهبی در جامعه به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: ما باید به هر شکل که میتوانیم این مفاهیم را در جامعه نهادینه کنیم.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه با اشاره به برگزاری کارگاه بازیگری تئاتر با حضور حسین تفنگدار و کیوان هاشمی از هنرمندان و کارگردانان مطرح کشور در محل اداره فرهنگ وارشاد اسلامی این شهرستان افزود: این اداره فعالیت های گسترده ای را در این راستا دارد و در طول سال با برگزاری برنامه های آموزشی با حضور هنرمندان مطرح کشوری به ارائه آموزش به علاقمندان به این هنر می پردازد.

 

وی با اشاره به اینکه هنر تئاتر بدلیل نوع ارتباط با مخاطب یکی از تاثیرگذارترین و پر مخاطب ترین هنرهاست، ادامه داد: امید است بتوانیم با برگزاری این دوره های آموزشی گام های موثری در راستای ترویج این فرهنگ در جامعه برداریم.

 

جوانمرد در پایان ابراز امیدواری کرد: با تکمیل و تجهیز سالن آمفی تئاتر این اداره هنر پر مخاطب  موثر نمایش در این شهرستان رونق بگیرد.

 

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان زرندیه اضافه کرد: در این کارگاه علاوه بر هنرمندان تئاتر شهرستان، تعداد قابل توجهی از علاقمندان به این هنر در شهرستان هم حضور داشتند که توسط اساتید حاضر از آنها تست بازیگری بعمل آمد.

انتهای پیام/

کد خبر 1171089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha