۹۳ برگزیده جشنواره کتابخوانی رضوی از کاشان هستند

رئیس نهاد کتابخانه های عمومی شهرستان کاشان گفت: یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی با حضور بیش از سه هزار شرکت کننده به ایستگاه پایانی خود رسید که ۹۳ برگزیده این جشنواره از شهرستان کاشان هستند

زینب سادات واسعی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی با حضور بیش از سه هزار شرکت کننده به ایستگاه پایانی خود رسید.

 

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان کاشان افزود: جشنواره کتابخوانی رضوی یکی از شاخص ترین فعالیت های ترویجی نهاد کتابخانه های عمومی است که هرسال با همکاری بنیاد فرهنگی هنری بین المللی امام رضا (ع) و معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.


واسعی ضمن قدردانی از مشارکت ادارات و ارگان های مختلف شهرستان کاشان در برگزاری این جشنواره و ترویج فرهنگ کتابخوانی افزود: برگزاری این دوره از جشنواره با ۶ منبع در سه رده کودک و خردسال، نوجوان و در بخش جوان و بزرگسال به شیوه مجازی به صورت فردی و خانوادگی و در بخش‌های پویش کتابخوان، نقاشی، چهار گزینه ای، آثار هنری، داستانک نویسی، قصه گویی و شعر سرایی برگزار شد.

 

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان کاشان در ادامه بیان داشت: در این دوره ۹۳ برگزیده در دو بخش فردی و خانوادگی در سطح شهرستان شناسایی و با اهدای لوح و جوایز نقدی از آن ها تقدیر شد.

 

واسعی افزود: آیین اختتامیه یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی همزمان از طریق فضای پلتفرم اسکای روم اداره کل کتابخانه های عمومی استان اصفهان برگزار شد./

کد خبر 1171113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha