بیش از ۲هزار پایگاه در مازندران زکات فطریه جمع آوری می کنند

سعادت گفت: دو هزار و ۶۵۳پایگاه جمع آوری زکات فطریه در میادین اصلی شهرستانها و مساجد فعال استان مازندران دائر بوده که هزار و ۱۵پایگاه در روستاها و هزار و ۶۳۸ پایگاه شهرهای استان مستقر است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «احمد سعادت»، امروز(۱۰اردیبهشت) در گفتگو با خبرنگاران  ضمن تشریح برخی از اقدامات و تمهیدات ستاد زکات استان در مورد جمع آوری زکات فطریه مردم این استان اظهار کرد: همانند سنوات گذشته تمهیدات لازم به منظور دریافت فطریه عام، فطریه سادات و کفارات به شکل جداگانه‌ پیش بینی شده است.

 

معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد مازندران بیان کرد: امسال دو هزار و ۶۵۳پایگاه جمع آوری زکات فطریه در میادین اصلی شهرستانها و مساجد فعال استان دائر بوده که هزار و ۱۵پایگاه در  روستاها و هزار و ۶۳۸ پایگاه  شهرهای استان مستقر است.

 

وی گفت: جمع آوري زكات فطريه به نام شورای زکات نيازمند مجوز است  و صندوق هاي جمع آوري فطريه امسال آرم «شوراي زكات» دارند.

 

سعادت افزود: کمیته امداد، سازمان بهزیستی، مراکز نیکوکاری،  شورای زکات روستا و موسسات خیریه در جمع آوری زکات فطریه مشارکت دارند.

 

وی با تقدیر از همراهی و مشارکت خیران و مردم نوعدوست استان با کمیته امداد در راستای کمک به نیازمندان تاکید کرد: زکات فطریه پس از جمع آوری در سریعترین زمان ممکن به دست نیازمندان می رسد.

 

سعادت یادآورشد: مردم نوعدوست استان می توانند از طریق  شماره کارت‌  ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۵۹۵۸۵ زکات فطریه عام،   شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۶۷۸۵۱  زکات فطریه سادات ،  شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۷۶۱۲۶ کفاره غیر عمد و شماره کارت  ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۸۴۳۹۳ کفاره عمد خود را پرداخت کنند.

کد خبر 1171122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha