روز قدس، روز اسلام و نماد وحدت و اراده امت اسلامی

شبكه ی رادیویی قرآن، بمناسبت روز جهانی قدس، روز اسلام و نماد وحدت و اراده امت اسلامی بیانیه ای صادر كرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن، شبكه ی رادیویی قرآن، بمناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای صادر و در آن اعلام كرد روز جهانی قدس روز همبستگی جهان اسلام و به نمایش در آمدن قدرت امت اسلامی و آزادی‌خواهان جهان علیه فتنه‌های رنگارنگ استكبار و استثمار و روز خروش علیه زر و زور و تزویر است.


روز قدس یادگاری ارزشمند و ماندگار از بنیانگذار كبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام‌خمینی (ره) است كه امروز مقام معظم رهبری (مدظله العالی) خلف صالح آن عزیز سفر كرده، مردم جهان را با استفاده از ظرفیت عظیم و پایان‌ناپذیر مسلمانان به هم‌صدایی با ملت فلسطین برای دستیابی به حق مشروع‌شان فراخوانده است.


در این سال‌ها كه استكبار جهانی برای به چالش كشیدن شیعه و سنی، در منطقه جنگ‌های نیابتی به راه انداخته، لازم است امت اسلام با اتحاد و همدلی علیه دشمنان قسم‌خورده اسلام بپا خیزند و نفرت و انزجار خود را از جنایت‌های صورت گرفته در كشورهای اسلامی از جمله فلسطین، یمن، عراق، سوریه و ... اعلام نمایند كه این تنها راه نجات جهان اسلام است.


شبكه ی رادیویی قرآن با پیروی از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی همراه با دیگر مسلمانان و آزادیخواهان جهان، بار دیگر بر حمایت از ملت مظلوم فلسطین از ملت شریف ایران اسلامی برای شركت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت می‌كند.

 

کد خبر 1171136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha