شهرقرآن به كار خود خاتمه داد

ویژه برنامه "شهر قرآن" همزمان با برپایی بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن و با هدف پوشش و انعكاس رویدادهای نمایشگاه قرآن از ۲۸ فروردین تا ۹ اردیبهشت ماه از شبكه رادیویی قرآن به روی آنتن رفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن؛ برنامه "شهر قرآن" به تهیه كنندگی محبوبه كلانتر، گویندگی حمید عبیری و گزارشگری آمنه امینی نسب هر شب از ساعت ۲۱ تا ۲۲:۳۰ دقیقه به روی آنتن رفت كه در آن پخش زنده آیین گشایش و اختتامیه بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن نیز گنجانده شده بود.


برنامه "شهر قرآن" كاری از گروه علوم قرآنی شبكه رادیویی قرآن است كه به معرفی بخش های مختلف نمایشگاه قرآن، گفت و گو با مدیران و مسئولان غرفه ها، بخش مسابقه ای با جوایز نقدی و غیر نقدی ،دعوت از مهمانان ویژه،پوشش نشست ها و فعالیت های پژوهشی،اعلام آخرین اخبار پرداخت.


گفتنی است؛ این برنامه روز چهارشنبه ۷ اردیبهشت ماه میزبان دكتر اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.


محمد مهدی اسماعیلی ضمن تشكر از عوامل رادیو قرآن جهت پوشش گسترده نمایشگاه قرآن بیان كرد؛ به علت اینكه نمایشگاه قرآن امسال بعد از دوسال تعطلیلی آغاز به كار كرده است، قطعا مشكلات و كاستی هایی دارد ولی الحمدلله مورد استقبال گسترده مردم قرار گرفت كه با عث مباهات می باشد. وی همچنین افزود همه ی غرفه ها و فعالان این دوره با عشق و علاقه تلاش كرده اند و علت تاخیر در تصمیم گیری در برگزاری جشنواره به علت پیك ششم كرونا در بهمن ماه بوده كه الحمدلله پس از فروكش كردن آن در اسفند ماه تصمیم بر برگزاری نمایشگاه شد تا مردم عزیز ایران بتوانند این نشاط مومنانه را تجربه كنند.



در نمایشگاه بین المللی قرآن، غرفه ای مستقل برای شبكه رادیویی قرآن راه اندازی شده بود تا در قالب گزارش، از بخش های مختلف نمایشگاه همچون افطاری، موعد اذانگاهی و اطلاع رسانی در مورد آخرین اخبار و اتفاقات اقدام شود.


همچنین در شب های ماه مبارك رمضان ویژه برنامه های قرآنی در مصلی امام خمینی(ره) پیش بینی شده بود كه به صورت زنده از شبكه رادیویی قرآن پخش 

کد خبر 1171140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha