مراسم روضه هفتگی نوجوانان مسجدی در کانون «الزهرا (س)» جهرم برگزار شد

حضوری گفت: مراسم روضه هفتگی نوجوانان مسجدی با حضور چهره های جبهه مقاومت در کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» جهرم برگزار شد.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: مراسم روضه نوجوانان مسجدی در کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» به صورت هفتگی هر پنجشنبه برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» جهرم افزود: در آخرین برنامه از روضه هفتگی بچه های مسجد در ماه مبارک رمضان که همزمان با روز «قدس» برگزار شد، چهره هایی از جبهه مقاومت اسلامی نیز حضور داشتند.

 

وی بیان کرد: این چهره ها که از 2 کشور «کشمیر» و «یمن» در میان نوجوانان مسجدی حضور پیدا کردند به بیان سخن در مورد وضعیت مردم کشورهای خود در مقاومت علیه زورگویان استکبار پرداختند.

 

حضوری خاطرنشان کرد: همچنین در این برنامه میرزایی ذاکر اهل بیت (ع) به نوحه خوانی پرداخت و بچه های مسجد در سوگ مولا علی (ع) سینه زنی کردند.

 

وی ادامه داد: از دیگر جلوه های این برنامه مرثیه خوانی سراجی و اسدیان از نوجوانان مسجدی عضو کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» بود که رنگ و بوی متفاوتی را به این محفل معنوی بخشید.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» جهرم در پایان گفت: آیین روضه هفتگی ویژه کودکان و نوجوانان مسجدی هر هفته پنجشنبه شب ها از ساعت 21 در این کانون فرهنگی هنری برگزار می شود.

کد خبر 1171189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha