خادمان مسجد و قرآن آموزان کانون «منتظران نور» جهرم تجلیل شدند

نیکجو گفت: در آیینی از خادمان مسجد و قرآن آموزان کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» شهرستان جهرم تجلیل شد.

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در طول ماه مبارک رمضان، کلاس های قرآن کریم به صورت روزانه در کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» جهرم برگزار شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم افزود: فعالیت های قرآنی بچه های مسجد در ایام ماه مبارک رمضان به نحوی است که علاوه بر جزءخوانی که همه روزه انجام می شود برنامه های دیگر نیز ویژه کودکان و نوجوانان برنامه ریزی شده است.

 

وی بیان کرد: با توجه به پایان ماه مبارک رمضان و همچنین اتمام کلاس های روخوانی ویژه کودکان و نوجوانان در این ماه مبارک، آیین تجلیل از قرآن آموزان کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» برگزار شد.

 

نیکجو ادامه داد: در این مراسم علاوه بر قرآن آموزان مسجدی از خادمان مسجد نیز با اهدای لوح قدردانی به عمل آمد.

 

وی گفت: همچنین در این مراسم حجت الاسلام ظهرابی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه جهرم به سخنرانی پرداخت و در پایان نیز حاضران در مجلس، افطار را میهمان کانون «منتظران نور» بودند.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری «منتظران نور» همچنین در پایان با اشاره به اینکه فعالیت های قرآنی در این کانون فرهنگی هنری در طول سال و در رشته های مختلف برگزار می شود، گفت: آنچه در زمینه فعالیت های قرآنی در این کانون انجام می شود در رشته های صوت و لحن، روخوانی و روانخوانی و تفسیر قرآن کریم است.

کد خبر 1171250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha