برگزاری مسابقات منطقه ای حفظ قرآن  «حضرت حجت (عج)» به میزبانی مرکز جهرم

قلیچ خانی از برگزاری مسابقات منطقه ای حفظ قرآن «حضرت حجت (عج)» با حضور شرکت کنندگان از شعب مختلف این مرکز از استان های فارس، کهکیلویه و بویراحمد، هرمزگان و بوشهر به میزبانی مرکز جهرم خبر داد.

«محمدرضا قلیچ خانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، از برگزاری مسابقات منطقه ای حفظ قرآن کریم «حضرت حجت (عج)» با حضور شرکت کنندگان از شعب مختلف این مرکز از استان های فارس، کهکیلویه و بویراحمد، هرمزگان و موسسه قرآنی «نور الثقلین» بوشهر به میزبانی «دارالتحفیظ الهادی (ع)» جهرم خبرداد.

 

مدیر موسسه قرآنی «دارالتحفیظ الهادی (ع)» جهرم افزود: هدف از برگزاری این مسابقات بالابردن سطح آمادگی متسابقین و رشد کم و کیفی در عرصه حفظ قرآن و گسترش روحیه  اتحاد و همدلی  بین شعب این مجموعه و دیگر موسسات قرآنی حاضر در مسابقات است.

 

وی خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان این دوره حدود ۶۰ نفر از خواهران و برادران هستند که  در سه رشته، حفظ ۲۰ جزء و ۱۰ جزء انفرادی و گروهی با هم به رقابت می پردازند.

 

قلیچ خانی با اشاره به اینکه مراسم افتتاحیه این مسابقات در روز سه شنبه ۱۳ اردیبهشت برگزار می شود، عنوان کرد: همچنین این دوره از مسابقات حفظ قرآن کریم روز پنج شنبه ۱۵ اردیبهشت همراه با اعلام نتایج و معرفی نفرات و تیم های برتر به کار خود پایان می دهد.
 

مدیر موسسه قرآنی «دارالتحفیظ الهادی (ع)» جهرم در پایان اظهار کرد: نخستین دوره مسابقات قرآنی «حضرت حجت (عج)» در دوره گذشته و قبل از شیوع بیماری کرونا به میزبانی موسسه قرآنی «نور الثقلین» بوشهر برگزار شد.

کد خبر 1171258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha