هفته معلم فرصتی برای ادای احترام به مقام معلمان است

روحانی لزوم تدارک و برگزاری برنامه‌هایی در خور و شایسته هفته معلم را لازم و ضروری خواند و گفت: از تلاش و کوشش معلمان آن هم در این شرایط سخت و دشوار کرونایی تقدیر و تشکر کرده و باید در برنامه‌های تجلیل ایشان حضور پیدا کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت الاسلام «تقی روحانی» امروز(شنبه ۱۰ اردیبهشت ) در جلسه شورای اداری رودسر که در سالن شهید آوینی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: از رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات و عالیات استان گیلان که حقیقتا در این مدت مسئولیتشان شاهد یک تحرک و پویایی خاصی بودیم تشکر و قدردانی می‌کنیم.

 

امام جمعه شهرستان رودسر ضمن تبریک به آقای باقرزاده برای مسئولیتی که بر عهده ایشان نهاده شده است تصریح کرد: معاون سیاسی فرماندار نقش مهمی در هماهنگی کارها و برنامه ها دارد و امیدوارم ایشان در این سنگر با توجه به مدرک تحصیلی بالایی که دارند و وصل به بیت شهید هستند بتوانند در ماموریت خطیرشان موفق و سربلند باشند.

 

روحانی به مدیرانی که اخیرا در سطح شهرستان رودسر مشغول خدمت شدند هم تبریک گفت و تصریح کرد: همه ما باید برای رونق و ارتقا شهرستان رودسر تلاش کنیم زیرا کارهایی زیادی در این شهرستان مانده که هنوز اقدامی برای آنها انجام نشده است که امیدواریم با همت جهادی و انقلابی این کمبودها برطرف شود.

 

وی با بیان اینکه اگر مدیری نتواند خود را با شعار کار جهادی و انقلابی دولت مردمی تطبیق دهد اشغال آن میز ضمانت شرعی دارد و بایستی به خدا و پیغمبر اکرم(ص) و آل او، مردم و شهدا پاسخ بدهد افزود: دولت سیزدهم شعارش بر مبنای فعالیت‌های جهادی است یعنی یک مدیر جهادی برای خدمتگزاری وقت و ساعت نمی‌شناسد و دائما در حال تلاش است. 

 

امام جمعه شهرستان رودسر کمک هر چه بیشتر و نگاه جهادی مدیران به ستاد عتبات و عالیات استان گیلان را خواستار شد و اضافه کرد: در آستانه سالروز شهادت غریبانه و مظلومان استاد مطهری هستیم، شهادت این مرد بزرگ این فقیه، مفسر، مبلغ، معلم، محقق و علامه بزرگ‌ که امام خمینی(ره) فرمود آثار ایشان بی استثنا مورد تایید است باعث شد سالروز شهادتش به نام هفته گرامیداشت معلم نامگذاری شود.

 

روحانی ضمن تسلیت غریبانه شهادت استاد مطهری اضافه کرد: استاد شهید مطهری در واقع ایدئولوک انقلاب اسلامی بود و نقش مهمی در تشریف فرمایی و بازگشت امام خمینی(ره) به کشور داشت حتی بخش عمده برنامه‌ریزی‌ها توسط ایشان و شهید مظلوم شهید بهشتی طراحی شد اما دشمن جنایتکار هر دو این مردان الهی را از ما گرفت.

 

وی تدارک و برگزاری برنامه‌هایی در خور و شایسته هفته معلم را از سوی اداره آموزش و پرورش شهرستان رودسر مورد تاکید قرار داد و گفت: ایام هفته معلم فرصت خوبی است تا به مقام معلمان شهید و ایثارگر ادای احترام کنیم و از تلاش و کوشش معلمان آن هم در این شرایط سخت و دشوار کرونایی تقدیر و تشکر کرده و در برنامه‌های تجلیل ایشان حضور پیدا کنیم. 

 

امام جمعه شهرستان رودسر در ادامه هفته کار و کارگر را هم تبریک گفت و ابراز داشت: باید به جوانان و نیروهای خلاق شهرستان رودسر که صاحب ایده و دانش هستند بیشتر از اینها توجه و بها داده شود و این امر مهم را از تمام دستگاههای ذیربط و مسئولان مربوطه خواستارم.

 

روحانی از تلاش‌ها و زحمات دستگاه‌های اطلاعات هم تقدیر و تشکر نمود و ضمن گرامیداشت روز شوراهای اسلامی خاطرنشان کرد: همه این عزیزان در این شهرستان با همه اخلاص و توجهشان مشغول خدمتگزاری هستند و امیدواریم در سال ۱۴۰۱ با حمایتهای همه جانبه استاندار ، فرماندار، نماینده و دیگر مسئولان تلاش شود تا بخشی از معضلات درون شهری برطرف گردد.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان، در ادامه این جلسه از امام جمعه محترم شهرستان رودسر بابت زحمت های ایشان برای ستاد عتبات و عالیات استان گیلان در شهرستان رودسر توسط ریاست این نهاد تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

 

کد خبر 1171274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha