۱۴ کارگر نمونه آستارایی تجلیل شدند

به مناسبت روز کارگر، فرماندار بندر آستارا از ۱۴ کارگر نمونه این شهرستان تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، «عنایت رضایی‌پور» امروز(شنبه، ۱۰ اردیبهشت) با حضور در سه مجتمع تولیدی آلومينيوم، تولید درب و پنجره و شرکت تولیدی محصولات یکبار مصرف با ۱۴ کارگر نمونه این شهرستان دیدار و از آنان تجلیل کرد.

 

فرماندار بندر آستارا توجه ویژه به ظرفیت‌های اقتصادی و حمایت از تولیدکنندگان و کارگران را زمینه‌ساز رفع بیکاری در این شهرستان دانست و اظهارکرد: عینیت بخشیدن به شعار سال تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین بر عهده تولید‌کنندگان و جهادگران عرصه صنعت است و با بهبود وضع اقتصادی، رفع مسائل حوزه کارگری و حمایت از کارفرمایان این امر تحقق پیدا می‌کند.

 

وی افزود: تولید، دشواری‌های خود را دارد اما با رفع مشکلات و موانع واحدهای صنعتی روند رو به رشد تولید و صادرات کالاهای ایرانی تسهیل خواهد یافت.

 

رضایی‌پور گفت: اقتصاد مقاومتی مبنای حرکت‌های اقتصادی است و با استفاده از نیروی کار فعال و توانمند در چرخه اقتصاد، ارزش افزوده تولید و به رشد اقتصادی لازم دست خواهیم یافت.

 

عالی‌ترین نماینده دولت در بندر آستارا با اشاره به اینکه کارگران با تلاش در عرصه تولید ملی به توسعه اقتصاد کشور و تحقق شعار سال کمک شایانی می‌کنند و نقش زحمتکشان عرصه کار دارای اهمیت بسیاری است، اضافه‌کرد: کارگران، معماران زیربنای اقتصاد و توسعه اقتصادی هستند و حمایت از تولید کنندگان داخلی، زمینه‌ساز تحقق اقتصاد مقاومتی، رونق تولید و افزایش اشتغال است.

 

رضایی‌پور خاطرنشان‌کرد: کارگران در خط مقدم جنگ اقتصادی با دشمنان، دین خود را به خوبی به انقلاب اسلامی ادا کرده‌اند و این امر مهم وظیفه مسئولان را دو چندان می‌کند.

کد خبر 1171279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha