پخش زنده اقامه نماز عید فطر از حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)

سهرابی گفت: ساعت هفت صبح روز عید فطر، اقامه نماز عید فطر از حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) به صورت زنده روی آنتن شبکه فارس خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید تقی سهرابی»، امروز (شنبه 10 اردیبهشت) با تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر در جمع خبرنگاران گفت: صدا و سیمای مرکز فارس به مناسبت این عید سعید برنامه های متنوع و مفرحی در نظر گرفته است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس افزود: بدین ترتیب ساعت هفت صبح روز عید فطر، اقامه نماز عید فطر از حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) به صورت زنده روی آنتن شبکه فارس خواهد رفت.

وی اضافه کرد: در صورتی اعلام روز دوشنبه به عنوان عید فطر، ویژه برنامه زنده شبکه فارس به مناسبت عید فطر از دوشنبه تا چهارشنبه و در صورتی که سه شنبه عید فطر اعلام شود، ویژه برنامه، سه شنبه و چهارشنبه از سیمای فارس پخش خواهد شد که از ساعت 9 و 30 دقیقه تا 12 و 30 دقیقه و با حضور نخبگان، ورزشکاران، هنرمندان و شاعران برجسته استان فارس و برنامه طنز و  اجرای خوانندگان مطرح فارس پخش خواهد دش.

سهرابی اعلام کرد: پخش سه فیلم سینمایی هر روز ساعت 14، برنامه کودکان و نوجوان ویژه عید فطر و پخش برنامه «پسین دلگشای» رادیو فارس از سیمای شبکه فارس از سایر برنامه های این ایام سعید است.

وی با اشاره به تقارن عید سعید فطر با هفته معلم و هفته کارگر بیان کرد: از معلمان و کارگران به عنوان قشرهای زحمتکش و ارزشمند در برنامه «پسین دلگشا» در این ایام  دعوت خواهد شد.

سهرابی گفت: پخش گزارش های مردمی و گزارش در خصوص فضایل و اعمال عید فطر و پوشش و اطلاع رسانی زمان و مکان عید سعید فطر با طراحی اینفوگرافی، پرداختن به جلوه های ویژه نماز عید فطر و نماهنگ و ... از سایر برنامه های صدا و سیمای مرکز فارس برای عید سعید فطر است.

کد خبر 1171280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha