رسیدگی مجدد به پرونده قاتل شهید «رنجبر» در استان فارس

حجت الاسلام موسوی گفت: رسیدگی به این پرونده قاتل شهید «رنجبر» پس از اعلام نظر دیوان عالی کشور و با تعیین وقت مجدد رسیدگی در دستور کارشعبه اول دادگاه کیفری یک استان فارس قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «سید کاظم موسوی»، امروز (شنبه 10 اردیبهشت) با اشاره به تعیین وقت مجدد رسیدگی به پرونده قاتل شهید «رنجبر» در دادگاه کیفری یک استان فارس در جمع خبرنگاران گفت: پزشکی قانونی نیز قوه تمیز و اراده متهم به قتل را مورد بررسی ‌ لازم قرار داده است.

رئیس کل دادگستری فارس افزود: رسیدگی به این پرونده قتل پس از اعلام نظر دیوان عالی کشور و با تعیین وقت مجدد رسیدگی در دستور کارشعبه اول دادگاه کیفری یک استان فارس قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: ایراد وارده به رای بدوی فرآیند قضایی معمول و حاکی از استقلال قضات در کلیه مراجع قضایی است و مطابق رای صادره از شعبه 9 دیوان عالی کشور به این پرونده در وقت مقرر رسیدگی خواهد شد.

حجت الاسلام موسوی اعلام کرد: کمیسیون تخصصی پزشکی قانونی برای اعلام نظر در خصوص سلامت روانی متهم نیز تشکیل شده است و کمیسیون تخصصی پزشکی قانونی اعلام کرده است که متهم در حال حاضر علائمی از اختلال عمده روانی نبوده و دارای قوه تمیز و اراده است و در زمان ارتکاب بزه نیز دارای قوه تمیز و اراده بوده است.

کد خبر 1171284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha