تدارک ۶۸۰ پایگاه برای جمع آوری زکات فطریه مردم استان ایلام

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از تدارک حدود ۶۸۰ پایگاه برای جمع آوری زکات فطریه مردم این استان در روز عید سعید فطر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، « رضا طاهری» در گفت و گو با خبرنگاران، با تبریک پیشاپیش عید سعید فطر به روزه داران، اظهار کرد: کمیته امداد به عنوان دبیرخانه شورای زکات هر ساله در روز عید سعید فطر با برنامه ریزی و تعامل با دیگر دستگاههای عضو ستاد زکات تمهیدات و بستر جمع آوری فطریه مردم روزه دار استان را فراهم می کند و امسال نیز به همین منظور ۶۸۰ پایگاه اقدام به جمع آوری زکات فطریه مردم استان خواهند کرد.

 

وی با بیان اینکه هدفمند شدن جمع آوری فطریه از برنامه های شورای زکات استان است، افزود: در این زمینه پایگاههای دبیرخانه شورای زکات و صندوقهایی که با آرم دبیرخانه شورای زکات مشخص شده اند علاوه بر مکانهای برگزاری نماز عید فطر در برخی مکانهای دیگر نیز که در آنجا نماز برگزار نمی شود مستقر خواهند شد.


 

طاهری  با بیان اینکه  دبیرخانه شورای زکات استان در تمامی مکان های برگزاری نماز عید سعید فطر در سطح استان با آرم  این شورا اقدام به راه اندازی پایگاه نموده است گفت: دفاتر این نهاد  و مراکز نیکوکاری در سراسر استان نیز آماده ی دریافت فطریه نمازگزاران عزیز در سراسر  استان هستند.

 


دبیر شورای زکات استان به روشهای مجازی و غیرحضوری جمع آوری زکات فطریه در استان اشاره کرد و گفت: کد دستوری  #5*084*8877*📲به منظور پرداخت زکات فطریه  و همچنین شماره کارت 0354-5003-9979-6037💳آماده دریافت

کد خبر 1171339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha