ویژه برنامه‌های هفته معلم در کردستان حضوری برگزار می‌شود

ناظمی جلال گفت: گرچه در زمان شیوع کرونا، برنامه‌های هفته معلم نیز تحت تأثیر کرونا قرار داشت اما امسال ویژه برنامه‌های هفته معلم به صورت حضوری خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، هاشم ناظمی جلال مدیر کل آموزش و پرورش استان کردستان صبح شنبه دهم اردیبهشت ماه در  نشست با مدیرکل صدا و سیمای مرکز استات که به منظور استفاده از ظرفیت رسانه ملی در راستای گرامیداشت هفته مقام معلم برگزار شد، با تبریک فرارسیدن هفته معلم و تقدیر و تشکر از همکاری و همراهی صدا و سیمای مرکز استان در اجرای برنامه‌ها، با اشاره به در پیش بودن هفته بزرگداشت مقام معلم، جامعه فرهنگیان، دانش‌آموزان و مجموعه آموزش و پرورش را از مخاطبان گسترده برنامه‌های صدا و سیمای استان بر شمرد.

 

 

وی در ادامه به خدمات معلمان فرهیخته در دو سال گذشته و زمان شیوع ویروس منحوس کرونا پرداخت و با بیان اینکه معلمان در این ایام با مشکلات متعددی مواجه و وارد فضایی شدند که سالها زمان نیاز داشت تا زمینه فعالیت معلمان در فضای مجازی فراهم شود، گفت: در کوتاه مدت و با شیوع کرونا، تدریس در فضای مجازی اتفاق افتاد.

 

 

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با تاکید بر اینکه شیوع کرونا، سختی‌هایی برای فرهنگیان، دانش‌آموزان و اولیا ایجاد کرد، عملکرد آموزش و پرورش و معلمان سخت کوش را در مواجه با این مشکل مطلوب ارزیابی کرد و گفت: از ۱۴ فروردین ماه سال جاری فرصت آموزش حضوری دانش‌آموزان فراهم شد و این اقدام با استقبال دانش‌آموزان روبرو بوده است و شاهد حضور حداکثری دانش‌آموزان در مدارس هستیم.

 

 

وی افزود: کرونا در کنار محدودیت و آسیب‌هایی که ایجاد کرد، فرصت‌هایی نیز داشت و در حال حاضر اولیای محترم بیشتر قدر فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مدارس و زحمات معلمان را می‌دانند.

 

 

ناظمی جلال با بیان اینکه در زمان شیوع کرونا، برنامه‌های هفته معلم نیز تحت تأثیر کرونا قرار داشت و متناسب با شرایط، مراسم هفته معلم به صورت مجازی برگزار شده است، اظهار داشت: در سال جاری خوشبختانه فضای برگزاری مراسم هفته معلم به روال قبل از کرونا برگشته و ویژه برنامه‌های هفته معلم به صورت حضوری خواهد بود و انتظار می‌رود با مساعدت همیشگی صدا و سیمای کردستان و برنامه وزین این مرکز، امسال برنامه‌هایی با موضوع هفته معلم، تولید و پخش و جلوه‌های معلمی استان در رادیو و تلویزیون پوشش داده شود.

 

 

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح ویژه برنامه‌های ستاد بزرگداشت مقام معلم استان از ۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت و زمان اجرای برنامه‌ها به منظور پوشش خبری پرداخت و ابراز امیدواری کرد با همکاری صدا و سیمای مرکز کردستان و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های بالای این مرکز، ویژه برنامه‌هایی به مناسبت هفته معلم تهیه و خدمات و زحمات معلمان سخت کوش به جامعه معرفی شود.

 



وی در پایان با درخواست برای تشکیل کارگروه مشترک به منظور پیگیری فعالیت مشترک در طول سال برای فرهنگ‌سازی، گفت: ان‌شاء‌الله با همکاری مشترک برنامه‌هایی تولید و پخش شود.

کد خبر 1171342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha