پایان یک ماه ضیافت ختم به نماز عید فطر می‌شود

حجت الاسلام احمدی،گفت: ماه رمضان به پایان رسید و پایان یک ماه ضیافت ختم به نماز عید فطر می‌شود.

حجت‌الاسلام یوسف احمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه،با اشاره به برنامه های  تدارک دیده شده برای عید فطر، گفت: شب‌ عید فطر بسیار پر فضیلت و مقدس است .در بعضی از روایات آمده است، اهمیت آن کمتر از شب قدر نیست و در روایات توصیه به عبادت و احیای این شب شده است.

 

 

 مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ، افزود: عید فطر روزی است که حتی بدکاران حاجتمند به خدا، اگر به او روی آوردند و اصرار کنند، از درگاهش محروم نمی‌شوند پس می طلبد فرصت را ازدست ندهیم.

 

 

وی خاطر نشان کرد: امسال برنامه‌های متنوع فرهنگی در روز عید فطر برای مرکز استان و شهرستان‌های تابعه پیش‌بینی شده است،و برنامه ها با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار می شود.

 

 

حجت الاسلام احمدی با اشاره به برنامه های تدارک دیده شده، خاطر نشان کرد: برپایی غرفه کودک در محل برگزاری نماز عید، برپایی ایستگاه‌های صلواتی و غرفه‌های فرهنگی برای نمازگزاران از جمله برنامه های عید فطر است.

 

 

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه تصریح کرد: شب و روز عید فطر تأثیر بر اجابت دعا دارد؛ می‌خواهم بگویم هنوز که هنوز است فرصت از دست نرفته و باز امشب و فردا هم از زمان‌های مؤثر است.

 

 

وی در پایان گفت:ماه رمضان به روز‌های پایانی خود رسیده است و روزه داران در انتظار پاداش یک ماه بندگی خود هستند. روزه دارانی که با رویت هلال ماه به یک ماه روزه داری پایان می‌دهند.

 

کد خبر 1171444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha