اقامه نماز عیدسعید فطر در ۱۷ بقعه متبرکه خراسان جنوبی

حجت الاسلام رحیمی با بیان اینکه نماز عیدسعید فطر در ۱۷ بقعه متبرکه خراسان جنوبی اقامه می شود، گفت: مردم استان جهت شرکت در این نماز پرفیض حتما مُهر و زیرانداز شخصی همراه داشته باشند.

حجت الاسلام «حسین رحیمی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند اظهار داشت: عید سعید فطر یکی از اعیاد بزرگ مسلمانان است و به خاطر شکرگذاری به درگاه الهی در این روز با اقامه نماز و پرداخت زکات آن را زنده نگه می داریم. 

 

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با اشاره اقامه نماز عیدسعید فطر در بقاع متبرکه گفت: نماز عید سعید فطر در ۱۷ بقعه متبرکه خراسان جنوبی با رعایت پروتکل های بهداشتی اقامه می شود.

 

وی ادامه داد: در بشرویه امامزاده بی بی نجمه خاتون(ع)، امامزاده محمد بن اسحاق(ع) و محمد بن اصغر(ع)، در بیرجند امامزاده سید عبدالعزیز(ع) بهلگرد، در سرایان امامزاده سید حسن(ع) و امامزاده کریم شاه(ع)، در سربیشه امامزاده بی بی زینب خاتون(س)و امامزاده سید حامد علوی(ع) چنشت، در طبس امامزاده علی(ع) و بقعه متبرکه شیخ احمد(ع)، در فردوس امامزاده سیدمحمد و سیدابراهیم(ع) و امام‌زاده سلطان ابوالقاسم(ع)، امامزاده سید جلیل(ع) و امامزاده سلطان احمد(ع)، در قاین امامزاده زید(ع)، امامزاده سلطان محمد(ع)، در نهبندان امامزاده سیدعلی(ع) و امامزاده سیدالحسین(ع) میزبان برگزاری نماز عيد فطر خواند بود.

 

حجت الاسلام رحیمی در ادامه گفت: مردم عزیز استان جهت شرکت در نماز عیدسعید فطر در بقاع متبرکه همراه خود مُهر و زیرانداز شخصی داشته باشند و با رعایت پروتکل های بهداشتی جهت اقامه نماز عیدسعید فطر حضور پیدا کنند.

 

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی در خصوص توزیع بسته غذایی گفت: به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر ۳۰۰ بسته غذایی در قالب طرح قرار دوازدهم به ارزش ۱۰۵ میلیون تومان از محل عواید موقوفات و کمک های خیرین با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی در شهرستان طبس توزیع خواهد شد و این موضوع در شهرستان های بیرجند و نهبندان نیز اجرا می شود.

 

کد خبر 1171462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha