حلوای ارده زرقان باید برند سازی شود

جمالی با اشاره به اینکه می توان حلوای ارده زرقان را برند سازی کرد، گفت: در حیطه آگاهی بخشی و مخاطب شناسی در سطح ملی پیرامون حلوای ارده انجام نشده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «قاسم جمالی»، امروز (یکشنبه 11 اردیبهشت) در جمع خبرنگاران گفت: جشنواره ملی حلوا ارده سنتی زرقان برگزار می شود.

رئیس شورای اسلامی شهر زرقان با تاکید بر اینکه شهر زرقان شهر خیمه برافراشته حسینی است و روح حماسی و حسینی در این شهر موج می زند، اظهار کرد: این شهر سه هزار رزمنده و 300 جانباز دفاع مقدس دارد و بیش از 260 شهید به انقلاب تقدیم کرده است.

وی با اشاره به اینکه از سال 1312 دارای بخشداری بوده و از سال 1318 دارای شهرداری است و نزدیک به 83 سال است که شهرداری فعالیت می کند، اظهار کرد: برنامه بازی های بومی و محلی در حاشیه جشنواره خواهیم داشت.

جمالی با اشاره به اینکه در خواست ثبت این برنامه ها را در فهرست ملی، ارائه کرده ایم، اضافه کرد: جشنواره فرصتی برای نمایش توانمندی ها است و اولین جشنواره ملی حلوا ارده سنتی زرقان را برگزار خواهیم کرد و ضعف های آن را در جشنواره های بعدی برطرف می کنیم.

وی با اشاره به اینکه می توان حلوای ارده زرقان را برند سازی کرد، تاکید کرد: در حیطه آگاهی بخشی و مخاطب شناسی در سطح ملی پیرامون حلوای ارده انجام نشده است.

کد خبر 1171476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha