یادواره های شهدا را باید به سمت خدمت دهی به مردم و محله جهت داد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یادواره های شهدا را می توان به سمت خدمت دهی به مردم و محله برگزار کرد که هم شکل یادواره تغییر می کند و هم باعث علاقه مندی مردم خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ محسن روحی، یکشنبه(11 اردیبهشت) در نشست مشترک شورای هماهنگی دفاع مقدس استان و ستاد بزرگداشت سوم خرداد؛ بر ضرورت تقدم کیفیت بر کمیت در تولید کتاب دفاع مقدس تأکید کرد.

 

 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان در خصوص مشارکت برای تولید حداقل یک کتاب کیفی با محتوای غنی از دفاع مقدس اعلام آمادگی کرد.

 

 

وی در ادامه با ابراز تأسف از اینکه یادواره های شهدا شکل واحد و حتی مخاطب یکسان پیدا کردند؛ بر لزوم طراحی جدید این یادواره ها تأکید کرد و پیشنهاد داد: طرحی محله محور در این باره نگاشته شود.

 

 

روحی در همین زمینه ادامه داد: یادواره های شهدا را می توان به سمت خدمت دهی به مردم و محله برگزار کرد که هم شکل یادواره تغییر می کند و هم باعث علاقه مندی مردم خواهد بود.

 

 

مجتبی اسدی، رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمان هم با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون برنامه های خوبی در حوزه دفاع مقدس با همکاری اداره کل حفظ آثار برگزار شده؛ افزود: بروشوری نیز در اختیار کاروان های راهیان نرو قرار گرفت.

 

 

وی به برگزاری بزرگداشت شهید آوینی و هفته هنر انقلاب اسلامی، رونمایی از کتاب نمایشنامه های دفاع مقدس و پیگیری برای اجرای تئاترهای مأخوذ از این کتاب اشاره و اعلام کرد: همزمان با سوم خرداد، سردیس سیدالشهدای مقاومت در فرودگاه کرمان نصب می شود.

 

 

اسدی در پایان از تهیه نقاشی دیجیتال شهدای کرمانی مدافع حرم فاطمیون خبر داد و افزود: این تابلوها آماده هدیه به خانواده معظم این شهدا است.

 

 

 

کد خبر 1171489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha