کارگران در تحقق شعار امسال مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نقش موثری دارند

جاهدی گفت: در تکریم مقام کارگر امروز عقب ماندگی هایی داریم که باید جبران شود و در تحقق شعار امسال مقام معظم رهبری (مدظله العالی) کارگران نقش موثری دارند که باید با حمایت از جامعه کارگری به آن توجه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «امیر جاهدی» در مراسم گرامیداشت هفته کارگر و تجلیل از کارگران نمونه شهرستان سپیدان گفت: در دین مبین اسلام و سنت و سیره پیامبر و ائمه اطهار (ع)، کارگر جایگاه و شان والایی دارد.

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس افزود: در تکریم مقام کارگر امروز عقب ماندگی هایی داریم که باید جبران شود و در تحقق شعار امسال مقام معظم رهبری (مدظله العالی) کارگران نقش موثری دارند که باید با حمایت از جامعه کارگری به آن توجه شود.

وی اضافه کرد: کارفرمایان و متولیان استان فارس باید با استفاده از ظرفیت های دانش محور و ارتباط با ساختارهای علمی و دانش بنیان برای تحقق شعار سال، گام های عملی بردارند.

جاهدی با اشاره به بیانات اخیر رهبری مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در دیدار با دانشجویان عنوان کرد: سرمایه های انسانی در تقویت قدرت نرم افزاری جمهوری اسلامی در نقش موثری ایفا می کنند و در عرصه اقتصاد نیز مانند عرصه های دفاعی باید به بالندگی برسیم.

کد خبر 1171520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha