برگزاری محفل انس با قرآن کریم در مرکز آموزش علوم و فنون مکانیزه نزاجا شیراز

محفل نورانی انس با قرآن کریم با حضور مسئولان استانی، خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، فرماندهان، مسئولان، کارکنان پایور و وظیفه در مرکز آموزش علوم و فنون مکانیزه نزاجا شیراز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیراز، محفل نورانی انس با قرآن کریم با حضور مسئولان استانی، خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران،  فرماندهان، مسئولان، کارکنان پایور و وظیفه در مرکز آموزش علوم و فنون مکانیزه نزاجا شیراز برگزار شد.

حجت‌ الاسلام «عزیز رضایی» در این محفل قرآنی گفت:  آنچه که به‌ عنوان حاصل و نتیجه یک ماه ضیافت الهی با روزه، نماز، تلاوت قرآن کریم، مناجات ها و احیای لیالی قدر از خداوند متعال باید عاجزانه درخواست کنیم، حفظ حلاوت و شیرینی و لذت عبادات و مناجات با ذات اقدس ربوبی وخدای رحمان و رحیم است که این بزرگترین توجه و لطف الهی به بندگان خاص خودش است.

هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی ‌های ارتش در منطقه فارس افزود: قرآن کریم آن زندگی خالی از معنویت و ارتباط با عالم ملکوت را زندگی نمی‌داند بلکه آن زندگی را که خدای متعال در اطاعت از خود و رسولش با خمیرمایه ایمان و عمل صالح به انسان عطا می ‌کند، زندگی پاک و حیات طیبه معرفی می فرماید که زندگی ملکی و فرشته‌ خویی برای انسان است.

خاطر نشان می شود، اقامه نماز جماعت، ضیافت افطار و تقدیر از خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران از دیگر برنامه های اجرا شده در این مراسم بود.

کد خبر 1171525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha