اخلاص در مجاهدت رسانه ای، شاخصه ممتاز مرحوم نادر طالب زاده بود 

 عضو هیئت علمی پژوهشگاه امام صادق(ع) گفت: از جمله شاخصه های ممتاز در شخصیت مرحوم نادر طالب زاده، وجود اخلاص در عرصه مجاهدت رسانه ای است.

دکتر مهدی اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم ضمن تسلیت درگذشت این هنرمند فرهیخته و انقلابی اظهار داشت: مرحوم طالب زاده از دوستان و یاران نزدیک شهید آوینی بود که حقیقتاً منش و رفتارش بسیار شبیه به سید شهیدان اهل قلم بود و در سال های پس از شهادت آقا سید مرتضی نیز در نشر و ترویج اندیشه ها و آثار ایشان از هیچ کوششی فروگذار نکرد.

 

وی افزود: ایشان چه در عرصه تولید آثار هنری و رسانه ای و چه فعالیت های علمی و نیز کارهای بصیرت بخش در جامعه یک الگو و اُسوه برای جریان مؤمن و انقلابی به شمار می رود که ان شاءالله امیدواریم از این به بعد یاران و دوستان و علاقه مندان به ایشان به خوبی راهش را ادامه دهند.

 

وی همچنین گفت: مرحوم طالب زاده ، سال ها مجاهدت فرهنگی و رسانه ای داشت و در طول این سال ها شاگردان بسیاری را به شکل مستقیم یا غیرمستقیم تربیت کرد اما آن چه ایشان را متمایز می ساخت اخلاص در همه این فعالیت ها و مجاهدت ها بوده است.

 

این مدرس دانشگاه خاطرنشان کرد: امروز انتظار مقام معظم رهبری از همه فعالان فرهنگی و رسانه ای کشور تلاش و اهتمام مضاعف در راستای جهاد تبیین است و در این خصوص نیز امثال طالب زاده ها، الگوی این مسیر نورانی هستند و آن چه مهم است این که از اخلاص و مجاهدت و تلاش خستگی ناپذیر این عزیزان ، هر چه بیشتر و بهتر الگو و  سرمشق بگیریم.

کد خبر 1171545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha