۲۰۴ عدد پیتزای نذری به همت کانون «امام رضا (ع)» میان کودکان محروم گراش توزیع شد

مقتدری گفت: به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری ‌«امام رضا (ع)» تعداد ۲۰۴ عد پیتزای نذری تهیه و میان کودکان محروم شهرستان گراش توزیع شد.

«علی اکبر مقتدری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گراش، گفت: در ادامه فعالیت های خیرخواهانه بچه های مسجد در کانون فرهنگی وهنری «امام رضا (ع)» طرح تهیه پیتزای نذری برای کودکان محروم و کم بضاعت شهرستان گراش به اجرا در آمد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش با اشاره به اینکه این برنامه به مناسبت عید سعید فطر به اجرا در آمده است، افزود: در راستای اجرای این برنامه تعداد ۲۰۴ عدد پیتزا تهیه و میان کودکان محروم تقسیم شده است.

 

وی بیان کرد: پیتزای نذری به همت بچه های مسجد در این کانون فرهنگی هنری میان کودکان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی، موسسه خیریخ «امام علی (ع)» و دیگر کودکان نیازمند شهر و روستا توزیع شده است.

 

مقتدری با اشاره به اینکه تامین هزینه این برنامه با همکاری خیران، نیکوکاران و اهالی مسجد انجام شده است، عنوان کرد: این تعداد پیتزای نذری در سه نوبت در روزهای ۹، ۱۰ و ۱۱ اردیبهشت توزیع شده است.

 

وی با اشاره به اینکه به منظور دستگیری و حمایت از افراد و خانواده های کم بضاعت در قالب طرح های فوق برنامه به اجرا در آمده است، خاطرنشان کرد: تا کنون فعالیت های متفاوتی در راستای کمک به محرومان در این کانون فرهنگی و هنری با هدف دستگیری و حمایت از افراد محروم و نیازمند به اجرا در آمده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» گراش اظهار کرد: تهیه بسته های معیشتی، تهیه بسته های پوشاک، کمک های نقدی، توزیع کارت های هدیه و... از جمله فعالیت های این کانون بوده است.

 

کد خبر 1171551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha