فرهنگ کار، تلاش و جهاد مهمترین اصل برای عمران و آبادی کشور است

حسنوند فرهنگ کار، تلاش و جهاد را مهمترین اصل برای عمران و آبادی این مرز و‌ بوم و اعتلای ایران اسلامی دانست و گفت: کارگران به عنوان قشری زحمتکش از جایگاه ممتاز و ویژه‌ای برخوردار است.

«فریدون حسنوند» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، ضمن تبریک روز کار و کارگر اظهار کرد: کارگر به عنوان نماد تلاش و پشتکار و مهمترین رکن توسعه و آبادانی و محرک تولید در جامعه، از جایگاه ممتاز و ویژه‌ای برخوردار است.

 

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی فرهنگ کار، تلاش و جهاد را مهمترین اصل برای عمران و آبادی این مرز و‌ بوم و اعتلای ایران اسلامی دانست و افزود: بی‌شک دستاوردهای انقلاب اسلامی در توسعه و آبادانی کشور و پیشرفت در حوزه تولید ملی،  خودکفایی و استقلال که مورد تأکید مقام معظم رهبری است، با جانفشانی و از خودگذشتگی قشر زحمتکش کارگر رقم خورده که باید قدردان و قدرشناس آنها باشیم.

 

وی با اشاره به جایگاه کار و کارگر در دین مبین اسلام و دیدگاه پیامبر اکرم (ص) در خصوص این قشر اذعان کرد: سخن ارزشمند و حرکت زیبای پیامبر گرامی اسلام، نهایت احترام و ادبی را نشان می‌دهد که اسلام برای کارگر قائل است.

 

حسنوند تصریح کرد: گرامیداشت روز كارگر به پاس خدمات صادقانه و بی‌آلایش كارگران شريف، مؤمن و زحمتکش ايران اسلامی، فرصتی مغتنم است تا به تأسی از پيامبر اسلام (ص) در ماه رحمت و برکت، زحمات بی‌بديل این قشر شریف را ارج نهيم و با تلاش در جهت برطرف کردن مشکلات و تامین نیازهای آنها، به تقویت موتور محرک پیشرفت کشور و شهرستان کمک کنیم.

 

کد خبر 1171568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha