اجرای طرح ضیافت الهی در بقاع متبرکه شهرستان کوهدشت

حجت الاسلام پادروند گفت: در طول ماه مبارک رمضان طرح ضیافت الهی در بقاع متبرکه این شهرستان برگزار شده است.

« جلیل پادروند» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: طرح ضیافت الهی یژه ماه مبارک رمضان با هدف انس با معارف قرآن کریم و ارتقا فضای معنوی جامعه و ترویج فرهنگ دعا و مناجات با حضور مبلغین اعزامی و روحانیون در بقاع متبرکه برگزار می شود.

 

وی افزود: برپایی کرسی های تفسیر قرآن کریم با استفاده از اساتید ، برگزاری محافل انس با قرآن کریم، اجرای مراسم جزءخوانی، اجرای برنامه های ویژه بانوان، جوانان و نوجوانان شامل بیان احکام تخصصی، کلاسهای قرائت و روخوانی و ترتیل خوانی قرآن کریم، جلسات تفسیر و اخلاق، داستان‌های قرآنی و مباحث اخلاقی و اجتماعی از جمله برنامه های است که در قالب طرح تفسیر برگزار می شود.

 

مدیراوقاف و امور خیریه شهرستان کوهدشت با اشاره به برپایی سفره های افطاری گفت: در ماه مبارک رمضان سفره های افطاری ساده در بقاع متبرکه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برپا شده است.

 

وی  اذعان داشت: برپایی خیمه های معرفت شامل غرفه های پاسخگویی به مسائل شرعی، تربیت فرزند، گفتمان های دینی، تصحیح قرائت نماز، مشاوره‌ و تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف، ترویج و توسعه فرهنگ قرآن کریم، برگزاری مسابقه فرهنگی متناسب با این ماه و ارائه محصولات فرهنگی را از دیگر برنامه های بقاع مبرکه در طول ماه مبارک رمضان است.

 

حجت الاسلام پادروند افزود:  برگزاری جشن ولادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع) و کاروان شادی نسیم کرامت ویژه ولات امام حسن مجتبی(ع) و برپایی سفره های کریمانه افطار از دیگر برنامه های اوقاف شهرستان کوهدشت در طول ماه مبارک رمضان بوده است.

کد خبر 1171606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha