مسئولان دستگاه‌ های فارس برنامه‌ های خود را در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار کنند

حجت الاسلام کلانتری گفت: مسئولان دستگاه‌ های فارس برنامه‌ های خود را در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار کنند تا مردم متوجه مرکزیت این بقعه متبرکه ‌شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «ابراهیم کلانتری» در نخستین جلسه شورای اداری استان فارس در سال ۱۴۰۱ که در آستان مقدس حضرت احمد ابن موسی (ع) برگزار شد، گفت: وجه مشترک همه اعضای شورای اداری این است که هر کس در هر سنگری که حضور دارد، باید گِرهی از گره‌های مردم را باز کند.

تولیت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) ادامه داد: گاهی‌ گره فکری، گاهی اقتصادی و گاهی دیگر موارد است که هر دستگاه به فراخور وظایف خود این گره ‌ها را باز می ‌کند.

وی تصریح کرد: گره‌ گشایی از کار مردم، نعمت خداوند است که نباید در این زمینه سستی کرد و نباید این توفیق الهی را کوچک گرفت.

حجت الاسلام کلانتری با تاکید بر فرمایش رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) مبنی بر مرکزیت حرم مطهر عنوان کرد: حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) باید محور فعالیت همه مسئولان قرار گیرد و خطاب ایشان درباره سومین حرم اهل بیت (ع) بودن شیراز به همه دستگاه‌ هاست که در سطح ملی و استانی باید مورد توجه قرار گیرد و اگر حرم مطهر مرکزیت باشد می ‌تواند از بسیاری از مسائل گره ‌گشایی کند.

وی تاکید کرد: مسئولان دستگاه‌ های فارس برنامه‌ های خود را در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار کنند تا مردم متوجه مرکزیت این بقعه متبرکه ‌شوند.

کد خبر 1171662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha