جشنواره ملی حریم رسالت ویژه بانوان رسانه برگزار می شود

پارسا از برگزاری جشنواره ملی حریم رسالت ویژه بانوان رسانه در گیلان خبر داد و گفت: رتبه بندی خبرنگاران از اهم مطالباتی است که در حوزه رسانه دنبال می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «مهدی پارسا » امروز ( یکشنبه، ۱۱ اردیبهشت ) در جمع خبرنگاران به مناسبت برگزاری جشنواره رسانه ای حریم رسالت اظهار کرد: این جشنواره برای نخستین بار به صورت ملی ویژه بانوان برگزار می شود.

مسئول بسیج رسانه سپاه قدس گیلان با بیان اینکه بانوان نقش ارزنده ای در حوزه رسانه دارند گفت: ۶۰ درصد جامعه هدف رسانه و ۵۴ درصد بخش رسانه گیلان را بانوان تشکیل می دهند.


پارسا به محورها و موضوعات جشنواره حریم رسالت اشاره و تصریح کرد: هویت‌بخشی بانوان و ارتقای روحیه خود‌باوری، نقش زنان در فرهنگ ایثار مقاومت و شهادت، زنان، اشتغال‌زایی، کارآفرینی و دانش‌بنیان، نقش حجاب و عفاف در کاهش آسیب های اجتماعی، جوانی جمعیت راهکارها و پیشنهادات و خانواده و کرونا از جمله محورهای این جشنواره است.



مسئول بسیج رسانه سپاه قدس گیلان افزود : علاقمندان می توانند آثارشان را در قالب تیتر، گزارش، خبر، عکس و فیلم و یادداشت به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.



پارسا اضافه کرد: علاقمندان می توانند آثار خود را تا ۱۵ خردادماه به شماره ۰۹۰۵۸۱۲۵۲۵۴ و یا آدرس Harim.resalat@yahoo.com ارسال کنند.


وی با تاکید بر اینکه خبرنگاران مطالبه گر باشند اظهار کرد: شبکه سازی و جبهه سازی رسانه های محلی از دیگر برنامه هایی است که دنبال می شود.


مسئول بسیج رسانه سپاه قدس گیلان آموزش خبرنگاران جدید را از دیگر برنامه های مورد توجه دانست و ادامه داد: این کلاس ها برای ۲۰۰ نفر از علاقمندان به خبرنگاری در سال جدید و با حضور اساتید خبره برگزار می شود.

 


پارسا با اشاره به اینکه افزایش سواد رسانه ای از دیگر اهدافی است که دنبال می شود اذعان داشت: رتبه بندی خبرنگاران از اهم مطالباتی است که در حوزه رسانه دنبال می شود.


مسئول بسیج رسانه سپاه قدس گیلان خاطرنشان ساخت: با استقبال گسترده از این جشنواره در صدد هستیم که دبیرخانه دائمی جشنواره ملی حریم رسالت در گیلان راه اندازی شود. 

کد خبر 1171668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha