کم ارزش کردن شوراهای اسلامی ظلم به مردم و کشور است

ترابی گفت: نهاد شورا در اسلام و قانون اساسی دارای جایگاه رفیعی است و کم ارزش قرار دادن این جایگاه رفیع، ظلم مضاعف به مردم و خیانت به کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «غلامعلی ترابی»، امروز (یکشنبه 11 اردیبهشت) در صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز با تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر گفت: هیچ عبادتی بالاتر از خدمت به مردم نیست و اساس شوراهای اسلامی با هدف خدمت به مردم است.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز افزود: شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) در ایران اسلامی، دارای سابقه تاریخی جاذبه های گردشگری فراوانی است که به گفته مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اگر فارس در حوزه گردشگری از ظرفیت خود استفاده کند مردم از نظر اشتغال بی‌ نیاز می شوند.

وی ضمن تبریک به فرماندار جدید شهرستان شیراز تاکید کرد:  مدیران استانی و شهرستانی دولت موظف به پیگیری مطالبات به حق مردم هستند و اصلاح ساختارهای مدیریتی و ارتباطی در جامعه و تفکیک سرمایه‌ گذاران از مفسدان اقتصادی از خواسته های مردم است.

ترابی ادامه داد: توسعه متوازن شهر شیراز و رفع محرومیت و ایجاد ظرفیت یکسان برای حضور تمامی مردم در پیشرفت شهر از وظایف دولت و مدیران است.

وی با تاکید بر نقش موثر شوراهای اسلامی گفت: در صورت مدیریت شوراهای اسلامی در شهرها مشکلات جاری مردم برطرف خواهد شد و نهاد شورا در اسلام و قانون اساسی دارای جایگاه رفیعی است و کم ارزش قرار دادن این جایگاه رفیع، ظلم مضاعف به مردم و خیانت به کشور است اما این روزها شاهد هستیم که حق مردم و شورا به راحتی توسط مسئولین استانی و شهرستانی تضییع می شود.

ترابی تصریح کرد: به جای طرح موضوعات در فضای مجازی و تخریب زحمات شورای اسلامی  باید به فکر رفع مشکلات مردم بود و رسیدگی به تخلفات گسترده در حریم شیراز نیز باید به صورت جدی مورد بررسی و رسیدگی قرار بگیرد.

کد خبر 1171688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha