افزایش قیمت بر تمام نقاط شهر شیراز اثر می گذارد

ایمانیه گفت: افزایش قیمت در لوکس‌ ترین قسمت شهر بر روی سایر نقاط شهر نیز تاثیر خواهد گذاشت و باید در خصوص گرانی و افزایش قیمت بدانیم که تبعات آن محدود به یک قسمت از شهر نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدهادی ایمانیه»، امروز (یکشنبه 11 اردیبهشت) در صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: برای جلوگیری از دامن زدن به مشکلات معیشتی و گرانفروشی باید همه متحد باشیم و اجازه ایجاد بحث های پراکنده در رسانه ها و فضای مجازی ندهیم.

استاندار فارس افزود: افزایش قیمت در لوکس‌ ترین قسمت شهر بر روی سایر نقاط شهر نیز تاثیر خواهد گذاشت و باید در خصوص گرانی و افزایش قیمت بدانیم که تبعات آن محدود به یک قسمت از شهر نخواهد شد.

وی اضافه کرد: برای کنترل شهر، سقف افزایش براساس عدد توافق شده باشد و برای اداره شهر شیراز باید ابعاد مختلف را بررسی بیشتری کرد زیرا ۴۰ درصد از جمعیت استان در شیراز هستند و بر روی سایر نقاط فارس تاثیر سریعی می گذارد.

ایمانیه تاکید کرد: از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز درخواست می کنیم که یکصدا باشند تا تصور مدیریت دوگانه در اداره شهر ایجاد نشود.

«مهدی طاهری»، رئیس شورای اسلامی شهر شیراز نیز گفت: برای کنترل افزایش قیمت‌ ها در شیراز جلسات متعددی برگزار شده و در مصوبه نیز مواردی برای اصلاح ذکر شده تا هر گونه شبهه‌ پیش آمده در این زمینه اصلاح شود.

کد خبر 1171695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha