هیچ فردی همچون طالب زاده توان نزدیک کردن افراد به یکدیگر را نداشت

یک افسر سابق ارتش آمریکا گفت: نادر طالب زاده همچون حلقه اتصالی بود که ما را به ایران آورد. خودم، مایکل مالوف، مایکل اسپرینگمن و خیلی از افراد نزدیک دیگری که در آمریکا زندگی می کنند و من آنها را می شناسم. همه آنها شیفته نادر طالب زاده بودند. 

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان به نقل از پرس تی‌وی، اسکات بنت، افسر سابق ارتش آمریکا از توانایی منحصر بفرد نادر طالب زاده در نزدیک کردن افراد به یکدیگر و دیپلماسی سخن گفت.

این افسر سابق ارتش آمریکا گفت: نادر طالب زاده همچون حلقه اتصالی بود که ما را به ایران آورد. خودم، مایکل مالوف، مایکل اسپرینگمن و خیلی از افراد نزدیک دیگری که در آمریکا زندگی می کنند و من آنها را می شناسم. همه آنها شیفته نادر طالب زاده بودند. 

وی با اشاره اینکه هیچکس توان رقابت با حافظه نادر طالب زاده را نداشت، ادامه داد: در خصوص مهارت او در دیپلماسی و نزدیک کردن افراد به یکدیگر و تحلیل مسائل و همچنین حس شوخ طبعی، کسی به پای او نمی رسید. او احساسات عمیقی داشت و مشکلاتی که دراوایل زندگی با آنها روبه‌رو شد، به او بینش عمیقی داده بود.

بنت در پایان به کارشکنی های آمریکا برای حضور وی و افراد نزدیک به او در کنفرانس افق نو پرداخت و گفت: اینکه دولت آمریکا با نشان دادن ضعف، برای بازگشت ما برای شرکت در کنفرانس بین المللی افق نو محدودیت اعمال کرد، بسیار من را محزون ساخت.

کد خبر 1171710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha