اهدای ۲۰ سفر زیارتی به مدافعان سلامت فارس توسط اداره کل اوقاف فارس و سپاه فجر

رضایی گفت: ۱۰ سفر زیارتی کربلا در برنامه امشب از طرف مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس و ۱۰ سفر به مشهد مقدس از سوی فرمانده سپاه فجر فارس به مدافعان سلامت استان اهدا می شود.

«محمدعلی رضایی»، در حاشیه برگزاری آیین تکریم و تجلیل از کادر درمان و مدافعان سلامت در حسینیه «عاشقان ثارالله» شیراز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: این برنامه با هدف تکریم و تجلیل از مدافعان سلامت به همت سازمان بسیج مداحان استان و اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس برگزار شده است.

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه فجر فارس ادامه داد: از ابتدای کرونا تاکنون شاهد ایثار کادر درمان و مدافعان سلامت بوده ایم و لازم بود اکنون که روند ابتلا به کرونا کاهش یافته است تجلیل مستقیم از آنها داشته باشیم و امروز در خدمت حدود 500 نفر از مدافعان سلامت و خانواده آنها هستیم.

وی اضافه کرد: 10 سفر زیارتی کربلا در برنامه امشب از طرف مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس و 10 سفر به مشهد مقدس از سوی فرمانده سپاه فجر فارس به مدافعان سلامت استان اهدا می شود.

رضایی تاکید کرد: سازمان بسیج مداحان سپاه فجر فارس در ایام کرونا از ظرفیت ها و نیروهای انسانی خود برای خدمات رسانی در حوزه کرونا همواره بهره گرفته است و شاهد فعالیت جامعه مبلغین و مداحان در قالب گروه های جهادی در بیمارستان ها، ضد عفونی معابر عمومی، توزیع بسته های معیشتی و ... در این ایام بوده ایم.

وی با اشاره به تلاش برای آزادی زندانیان نیز گفت: سال گذشته 40 زندانی در استان به همت سازمان بسیج مداحان سپاه فجر فارس و اداره کل کل اوقاف و امور خیریه استان آزاد شدند.

رضایی عنوان کرد: حسینیه «عاشقان ثارالله» شیراز در بحث واکسیناسیون تلاش شبانه روزی داشته و تاکنون حدود 600 هزار نفر علیه کرونا واکسینه شده اند.

کد خبر 1171715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha