کمک چهار میلیارد تومانی به کادر درمان برای مقابله با کرونا از محل موقوفات فارس

حجت الاسلام موسوی گفت: اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس در ۲ سال اخیر حدود چهار میلیارد تومان از محل موقوفات استان در بحث ارزاق و همراهی کادر درمان در خصوص کرونا به بیمارستان ها کمک کرده است.

حجت الاسلام «سید عباس موسوی»، در حاشیه برگزاری آیین تکریم و تجلیل از کادر درمان و مدافعان سلامت در حسینیه «عاشقان ثارالله» شیراز در در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: از ابتدای شیوع کرونا، مردم و سازمان های مختلف در اجرای رزمایش مواسات و همدلی و عمل به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در استان فارس مانند سایر استان ها پای کار آمدند و جهادی عمل کردند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس افزود: کمک های مومنانه تنها به توزیع بسته های معیشتی محدود نشده است و در بحث کمک به کادر درمان و حمایت سازمان ها و نهادهای حماتی از آسیب دیدگان کرونا شاهد لبیک گسترده به فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بودیم.

وی اضافه کرد: کادر درمان به عنوان مدافعان سلامت با فداکاری و تحمل دشواری های فراوان در عرصه مقابله با کرونا نقش کلیدی داشته اند و برای تجلیل از مقام شامخ این عزیزان در مراسم امشب و همراه با ضیافت افطاری و با همکاری فرماندهی سپاه فجر فارس، فرصتی در آخرین روز از ماه مبارک رمضان فراهم کرده ایم.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به همکاری موقوفات فارس با کادر درمان بیان کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس از ابتدای شیوع کرونا با کادر درمان در بیمارستان های نمازی، شهید فقیهی، شهید چمران و حضرت علی اصغر (ع) همراهی کرده است و در بحث ارزاق و ... از موقوفات استان کمک کرده است.

وی اعلام کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس در 2 سال اخیر حدود چهار میلیارد تومان از محل موقوفات استان در بحث ارزاق و همراهی کادر درمان در خصوص کرونا به بیمارستان ها کمک کرده است.

وی گفت: به یاری خدا امروز شاهد کاهش ابتلا به کرونا هستیم و اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس امسال 10 نفر از کادر درمان را به  حرم مطهر امام رضا (ع) اعزام خواهند شد و 20 نفر نیز سال گذشته به مشهد مقدس اعزام شدند.

کد خبر 1171722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha