لزوم توجه به کانون فرهنگی هنری جنت الحسین برای نقش آفرینی فرهنگی در محله

کانون فرهنگی هنری جنت الحسین در حاشیه کرمان که چند سالی راکد بوده، فعالیت های خود را از سر گرفته اما برای نقش آفرینی در منطقه پیرامون کانون که فعالیت های فرهنگی در آن ضروری است؛ نیاز به حمایت مادی و معنوی مسئولین امر دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت الاسلام مصطفی گرجی، مدیرستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان با حضور در کانون فرهنگی هنری «جنت الحسین» از نزدیک در جریان فعالیت های این کانون قرار گرفت.

 

این کانون فرهنگی هنری که وابسته به مسجد حضرت ولی عصر عجل الله تعالی واقع در بلوار امام حسن مجتبی علیه السلام(نزدیکی طاهرآباد) است؛ حدود یکصد عضو دارد.

 


فعالیت این کانون بیشتر متمرکز بر مباحث تربیتی و سواد رسانه ای است و این کانون در سال گذشته از مجموع 20 هزار امتیاز در نظر گرفته شده برای رویداد فهما؛ ۱۲ هزار و ۵۲۳ امتیاز کسب کرد.

 

غلامرضا یارمند، مدیر کانون فرهنگی هنری جنت الحسین گفت: این کانون از سال ۱۳۸۶ تأسیس شد و چند سال پس از تأسیس فعالیت های آن راکد ماند تا اینکه اخیراً فعالیت هایی را آغاز کرده است که نتیجه آن در امتیاز فهما مشهود است.

 

وی با اشاره به اینکه کتابخانه کانون حدود یک هزار جلد کتاب و میز و صندلی هم دارد اما نیازمندی های دیگری از جمله سیستم یارانه دارد؛ اظهار کرد: جدای از این؛ کانون نیازمندی های زیادی دارد.

 

 

از جاذبه های معنوی این کانون؛ واقع شدن مزار اولین شهید پاسدار استان کرمان شهید محمد سعادت آبادی( شهادت: ۲۸ تیر ماه سال ۵۹ در تکاب کردستان) در صحن مسجد حضرت ولی عصر است که طبق وصیت خود او که از اهالی این مسجد بوده، انجام شده است.

کد خبر 1171728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha