کارگران نمونه کردستان تجلیل شدند

کارگران نمونه استان کردستان در گرامیداشت هفته کار و کارگر با حضور مسئولان تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج عصر یکشنبه یازدهم اردیبهشت ماه در مراسم تجلیل از کارگران نمونه استان اظهار کرد: کارگران سرمایه بزرگ اقتصادی و معدن طلای جامعه هستند که با کار و فعالیت در عرصه‌های مختلف اقتصادی به توسعه، عمران و آبادانی کشور کمک می‌کنند و نقش تاثیرگذاری در چرخه اقتصادی کشور دارند.

 

 

وی با اشاره به اینکه در دین مبین اسلام کار و فعالیت اقتصادی و عمران و آبادانی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است افزود: توسعه و آبادانی در جامعه تنها از مسیر کار و فعالیت اقتصادی امکانپذیر است.

 

 

امام جمعه سنندج اعلام کرد: از دیدگاه دین اسلام کار و فعالیت اقتصادی نوعی عبادت محسوب می شود و در پیشگاه الهی از اجر معنوی بالایی برخوردار است.

 

 

توسعه و پویایی بخش‌های اقتصادی مرهون خدمات کارگران است

 

 

فرزاد پیشکاری سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان نیز در این مراسم با بیان اینکه ایجاد اشتغال پایدار و رفع مشکل بیکاری از سیاست‌های دولت سیزدهم است، رتقا کیفیت زندگی کارگران و افزایش دستمزد ۵۰ درصدی کارگران و پرداخت معوقات واحدهای تولیدی و صنعتی را از رویکردها و سیاست‌های دولت سیزدهم و وزیر تعاون عنوان کرد.

 

 

وی اظهار کرد: در سال جاری که از سوی مقام معظم رهبری به سال تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین نامگذاری شده است دولت عنایت ویژه‌ای به حفظ اشتغال موجود و توسعه اشتغال در استان دارد و در این راستا استاندار،  مجموعه اداره کل تعاون در مسیر توسعه اقتصادی اهتمام ویژه‌ای به توسعه اقتصادی استان دارد.

 

 

پیشکاری با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که کارگران ستون فقرات و‌فنداسیون کشور هستند حضور کارگران را در عرصه تولید کشور بسیار تاثیرگذار دانست.

 

 

وی افزود: علیرغم تحریم‌های ظالمانه  اقتصادی دشمنان، فشارها و تنگناهای اقتصادی  اما کارگران عرصه کار و فعالیت تولید را رها نکردند بلکه در عرصه‌های مختلف جامعه حضور دارند.

 

 

پیشکاری نقش کارگران را در توسعه اقتصادی بی‌بدیل دانست و افزود: بدون شک توسعه و پویایی بخش‌های اقتصادی کشور مرهون خدمات شبانه‌روزی کارگران است.

کد خبر 1171760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha