اقامه نماز عید فطر در ۳۰۰ امامزاده مازندران

حجت الاسلام حیدری از برگزاری نماز عید سعید فطر در ۳۰۰ بقعه متبرکه و آستان مقدس امامزادگان استان مازندران خبر داد.

حجت‌الاسلام «ابراهیم حیدری‌جناسمی» ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات بندگان خدا در ماه رمضان و تبریک عید سعید فطر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری اظهار کرد: فردا سه شنبه سیزدهمین روز از اردیبهشت ماه  امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران آماده استقبال از روزه‌داران ماه مبارک رمضان برای برپایی نماز عید سعید فطر هستند.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران  از اقامه نماز عید سعید فطر در 300 بقعه متبرکه و آستان مقدس امامزادگان مازندران خبر داد و گفت: توصیه می‌شود نماز عید فطر با حفظ فاصله‌گذاری و استفاده از ماسک در فضای باز اماکن مذهبی برگزار شود.

 

وی افزود: به هیأت‌های امنا و خادمین بقاع متبرکه ابلاغ شده که پیش از برگزاری نماز عید سعید فطر محوطه بقاع متبرکه را ضدعفونی کنند.

 

حجت الاسلام حیدری خاطرنشان کرد: شبستان تمامی امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران در روز عید سعید فطر به روی نمازگزاران باز است.

 

وی اضافه کرد:‌به دلیل شرایط کرونایی و اهمیت حفظ سلامت نمازگزاران از عموم شرکت کنندگان درخواست می شود تا مهر و سجاده شخصی خود را همراه داشته باشند و پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

کد خبر 1171824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha