روند شهرستان شدن لاهرود نیازمند پیگیری است / معاون عمرانی وزیر کشور به شهرستان مشگین شهر سفر خواهد کرد

نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مسئولان و مردم شهر لاهرود در آستان مقدس امامزاده سید ابراهیم خراسانی (ع) گفت: روند شهرستان شدن لاهرود به صرف وقت طولانی و پیگیری مستمر نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «محمود عباس زاده» در دیدار با مسئولان و مردم شهر لاهرود در آستان مقدس امامزاده حضرت سید ابراهیم خراسانی (ع) گفت: تکمیل بزرگراه اردبیل - مشگین شهر، پایاب سد سبلان و تصفیه خانه شهید سلیم زاده جزو پروژه های مهم در بخش لاهرود است.

 

نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در صورتی که اعتبار لازم برای عملیات برق رسانی به ایستگاه پمپاژ آب از سد سبلان به اراضی لاهرود تامین نشود، هزینه آن از اعتبارات در اختیار نماینده پرداخت خواهد شد.

 

وی خاطر نشان کرد: مشکلات و نیازهای شهرداری لاهرود در سفر قریب الوقوع معاون عمرانی وزیر کشور به شهرستان مشگین شهر، مطرح و پیگیری می شود.

 

عباس زاده با اشاره به مطالبه اهالی و اعضای شورای اسلامی شهر لاهرود مبنی بر تبدیل این شهر به شهرستان، تصریح کرد: بحث شهرستان شدن لاهرود را نخستین بار اینجانب در مجلس مطرح کردم و پروسه ارتقاء لاهرود به شهرستان امکان دارد سالها طول بکشد و باید پیگیری مستمر انجام بگیرد.

 

نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بخش لاهرود استحقاق و شایستگی ارتقاء به شهرستان را دارد، لذا در راستای تحقق این امر مهم، پیگیر جدی بحث ارتقای تقسیماتی این بخش به شهرستان هستیم.

کد خبر 1171847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha