شناخت ظرفیت ها برای برنامه ریزی قرآنی شاخصه برپایی نمایشگاه قرآن است

جابری انصاری با اشاره به اهمیت و ضرورت برپایی نمایشگاه قرآنی به عنوان ظرفیت فرهنگی قرآنی در هر استان گفت: شناخت ظرفیت ها برای برنامه ریزی قرآنی شاخصه برپایی نمایشگاه قرآن است.

« سعید جابری انصاری» در حاشیه برپایی نمایشگاه قرآنی استان البرز به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: شناخت ظرفیت ها برای برنامه ریزی قرآنی شاخصه برپایی نمایشگاه قرآن است. 

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزود: انتظار استقبال بیشتر از نمایشگاه قرآنی را داشتیم ولی به دلیل مسافرت ها و کرونا و دیگر مسائل آنطور که باید شاهد استقبال عمومی مردم نبودیم. 

 

وی با اشاره به اهمیت بهره مندی از ظرفیت های قرآنی در استان البرز بیان کرد: بهره مندی از ظرفیت های قرآنی و انسجام یک حرکت منسجم با هدف نهادینه سازی فرهنگ قرآنی امری است که در سطح کشور به صورت واحد در ماه مبارک رمضان برپا می شود.

 

وی اظهار کرد: ایجاد بستر مناسب با هدف هماهنگ کردن تمامی ابعاد موجود با محوریت قرآن از دیگر شاخص های برپایی نمایشگاه قرآنی است.

 

وی ادامه داد: این مهم که ما بتوانیم مجموعه ای را در ماه قرآن در قالب نمایشگاه شکل دهیم برنامه ریزی عملیاتی کار با محوریت ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز این اتفاق خوشایند در البرز شکل گرفت. 

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در پایان با اشاره به اهمیت حمایت از ترویج و رشد فرهنگ قرآنی در جامعه خاطرنشان کرد: برپایی غرفه هایی با موضوع خمس، زکات و مهدویت و اطلاع رسانی در خصوص اهمیت آن از جاذبه های این نمایشگاه قرآنی است. 

 

 

 

کد خبر 1171854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha