شعار سال در برنامه های شورای شهر و شهرداری جهرم محقق شود

حجت الاسلام مدبر گفت: مدیران شهرداری و اعضا شورای اسلامی شهر باید شعار سال را جامعه عمل بپوشانند و فعالیت های خود را در این راستا انجام دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، حجت الاسلام «محمدحسین مدبر»، امروز (دوشنبه ۱۲ اردیبهشت) در دیدار اعضای شورای شهر و شهردار جهرم با تاکید بر برنامه محور بودن و همدلی اعضا شورا  با یکدیگر، گفت: هدف اعضای شورا باید یکی باشد و همه در راه خدا و بدور از اختلاف کار کنند.

 

امام جمعه جهرم با اشاره به اینکه فعالیت ها بایستی نمایشی نباشد و با اولویت بندی دقیق، عملیاتی شود، افزود: مدیران شهرداری و اعضا شورای اسلامی شهر باید شعار سال را جامعه عمل بپوشانند و فعالیت های خود را در این راستا انجام دهند.

 

 «داوود اوسط» نیز در سخنانی با اشاره به  عملکرد شورا و شهرداری در 6 ماه گذشته گفت: به زودی بیلان عملکرد شهرداری و شورای اسلامی شهر را به شهروندان ارائه می کنیم.

 

رئیس شورای اسلامی شهر جهرم اظهار داشت: بودجه شهرداری جهرم در سال ۱۴۰۱ به صورت دقیق و تخصصی، در کمیته های مختلف شورای شهر جهرم بررسی و مصوب شده است.

 

«عبدالرحیم اسدی» در این دیدار ضمن تشکر از پرسنل شهرداری و شورای اسلامی شهر جهرم خاطر نشان کرد: دلیل آرامشی که در شهر و شهرداری وجود دارد، هماهنگی و همبستگی پرسنل شهرداری و همراهی اعضا شورای اسلامی شهر است.

 

شهردار جهرم گفت: در راستای رضایت شهروندان تصمیماتی اتخاذ شده است که به زودی عملیاتی و به شهروندان گزارش می دهیم.

کد خبر 1171889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha