612 میلیارد ریال اعتبار به شهرستان سنندج اختصاص یافت

فرماندار شهرستان سنندج در جلسه شورای اداری این شهرستان، از اختصاص 612 میلیارد ریال از منابع مختلف به شهرستان سنندج در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سنندج، ولی الله میرزایی اصل، فرماندار سنندج، امروز (23 اسفند) در این جلسه گفت: امکانات و اعتبارات تخصیصی از سوی نظام مقدس جمهوری اسلامی زمینه خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم را فراهم کرده است.


وی با اشاره به اینکه مسئولیت در نظام اسلامی فرصتی برای خدمت رسانی بیشتر به مردم است، از مدیران ادارات خواست زمینه جذب این اعتبارات را تا پایان سالجاری فراهم کنند.


وی از مدیران دستگاه های اجرای خواست پروژه های پیشنهادی خود را تاپایان اسفند ماه به منظور تخصیص اعتبارات در سال 91 به فرمانداری اعلام کنند.


فرماندار سنندج با تقدیر از حضور پرشور و حماسی مردم در انتخابات 12 اسفند ماه، گفت: هوشیاری و بصیرت مردم بار دیگر مشروعیت،‌ مقبولیت و امنیت نظام اسلامی بیش از پیش تضمین و دشمنان رسوا شدند.


میرزایی افزود: این حضور پرشور نشان می دهد که مردم تحریم ها و تهدیدات دشمنان را پوچ و بی فایده می دانند و با امید به نصرت الهی همواره خود را پشتیبان نظام و پیرو آرمان های انقلاب و منویات مقام معظم رهبری می دانند.


وی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون 13 هزار و 500 نفر ایجاد شغل در شهرستان سنندج به ثبت رسیده است.


فرماندار سنندج گفت: اشتغال تعهد شده توسط دستگاه های اجرایی شهرستان سنندج در سال جاری 15 هزار و 200 نفر بوده است که تاکنون از سوی ادارات مختلف بیش از 13 هزار و 500 مورد ایجاد اشتغال در سامانه ای که به همین منظور ایجاد شده است به ثبت رسیده است.


میرزایی اصل با اشاره به ورود سیل مسافران نوروزی در ایام تعطیلات نوروزی، گفت: با برنامه ریزهای انجام شده علاوه بر هتل ها و مسافرخانه ها 65 مدرسه با 1100 اتاق برای اسکان مسافران نوروزی فراهم شده است.


وی از دستگاه های ذی ربط به خصوص شهرداری سنندج خواست با استقرار امکانات مورد نیاز زمینه اسکان مسافران نوروزی در پارک های ملت و 28 دی شهرسنندج را فراهم کنند.

 

میرزایی اصل گفت:  از مجموع 141 پروژه مصوب سفرمقام معظم رهبری تاکنون 54 مصوبه اجرایی شده است و مابقی با پیشرفت بین 5 تا 95 درصددرحال اجراء هستند.

 

وی در پایان از مسئولان خواست که زمینه اجرای این مصوبات را تا پایان سال مالی جاری مهیا کنند.

 

پایان پیام/

کد خبر 117192

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha