خادمیاران رضوی بابلسر با خانواده شهدای عملیات رمضان دیدار کردند

ولی تبار گفت: در جهت ادای احترام و تجدید پیمان با شهدای دفاع مقدس و گرامیداشت مقام معلم با خانواده های معظم «یوسفعلی صفرپور» و «علیجان خدابخشی» شهرستان بابلسر دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «شجاع ولی تبار» امروز(۱۲اردیبهشت) بمناسبت سالروز عملیات رمضان و روز معلم مصادف با سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری، با رعایت پروتکل های بهداشتی با خانواده های معظم «یوسفعلی صفرپور» و «علیجان خدابخشی» دیدار کردند و یاد و خاطره این شهیدان والامقام را گرامی داشتند.

 

مسئول کانون های خدمت رضوی شهرستان بابلسر در این مراسم معنوی ضمن تحسین رشادت ها و استقامت رزمندگان سرافراز استان مازندران در دوران دفاع مقدس، گفت: تجدید میثاق با شهدا، عمل به سیره این مردان خدایی و ادامه اهداف آنان است .

وی با بیان اینکه شهید «علیجان خدابخشی» معلم بوده و برای حضور در جبهه های دفاع مقدس سنگر تعلیم و تربیت را ترک گفته بود، افزود: امنیت و آسایش امروز را مدیون خون شهدا، ایثار خانواده های معظم شهدا و ایثار گری های جانبازان و آزادگان هستیم.

 

ولی تبار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان «یوسفعلی صفرپور» و «علیجان خدابخشی» بیان کرد: برنامه دیدار با خانواده شهدا با هدف تکریم خانواده معظم این مردان خدایی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت توسط کانون های ایثار و شهادت در سطح شهرستان با حضور خادمیاران افتخاری حضرت رضا(ع) و با همراهی مسئولین  به صورت مستمر انجام می شود.

وی با تاکید براینکه تمامی فعالیت های حوزه خادمیاری براساس رعایت کامل پروتکل‌ها و ابلاغیه‌های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا اجرایی می شود، خاطرنشان شد: برنامه دیدار با خانواده شهدا نیز با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی انجام می شود.

کد خبر 1171939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha