نماز عید فطر در شهرکرد به امامت حجت الاسلام نکونام اقامه می‌شود

حجت الاسلام کریمی از برپایی نماز روز عید سعید فطر در شهرکرد به امامت حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد خبر داد.

حجت الاسلام «محمد کریمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: نماز روز عید سعید فطر در شهرکرد به امامت حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد اقامه می شود.

 

مدیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه نماز روز عید سعید فطر همزمان در شهرها و روستاهای استان برپا می شود افزود: نماز عید سعید فطر در شهرکرد مرکز استان ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح با حضور مردم مومن و روزه دار اقامه می شود.

 

وی ابراز کرد: نماز روز عید سعید فطر در شهرکرد حدفاصل خیابان شریعتی و طالقانی اقامه می‌شود.

 

حجت الاسلام کریمی با اشاره به آمادگی سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی کرمانشاه برای جابجایی نمازگزاران در این روز، گفت: صندوق‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی نیز در محل برگزاری نماز برای دریافت فطریه تدارک دیده شده است.

 

مدیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری ادامه داد: وی در ادامه از نمازگزاران خواست تا حتما با ماسک و دستکش برای اقامه نماز عید سعید فطر مراجعه کرده و سعی کنند جانماز، زیرانداز و مهر شخصی با خود به همراه داشته باشند.

 

کد خبر 1171941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha