قرآن کریم راهنمای بشر از ضلالت‌ها و پناهگاهی در فتنه‌ها است

صداقت‌منش با بیان اینکه قرآن کریم کلام ارجمند خداوند است و به عنوان واسطه اُنس بندگان با پروردگار محسوب می‌شود گفت: قرآن کریم راهنمای بشر از ضلالت‌ها و پناهگاهی برای بشر در فتنه‌ها است.

«محمدجواد صداقت‌منش» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک‌، با بیان اینکه فعالیت‌های قرارگاه فرهنگی قرآنی مسجد الزهرا (س) اندیمشک در ماه رمضان با فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی زیادی برخوردار است اظهار کرد: ماه رمضان فرصتی برای اُنس با قرآن است که ما نیز قرآن را محور فعالیت‌های خود قرار داده‌ایم.

 

مسئول قرارگاه فرهنگی قرآنی مسجد الزهرا (س) اندیمشک از برگزاری رزمایش کمک مؤمنانه و تهیه و توزیع بسته‌های غذایی بین خانواده‌های کم‌برخوردار خبر داد و افزود: طرح افطاری ساده برای روزه‌اولی‌ها اجرا شد و برگزاری جلسه ختم روزانه جزء قرآن به صورت دسته جمعی با حضور پرشور جوانان و نوجوانان صورت گرفت.

 

وی با اشاره به اینکه مراسم شب‌های قدر و مراسم معنوی احیا برگزار شد اذعان کرد: کلاس‌های آموزش احکام‌ و قرآن کریم، حلقه‌های معرفتی پرسش و پاسخ اعتقادی با حضور امام جماعت مسجدالزهرا (س)، مسابقات اذان با حضور علاقمندان زیادی و مسابقات رایانه‌ای، اردوهای راهیان نور از دیگر برنامه‌های قرارگاه فرهنگی قرآنی مسجد الزهرا (س) اندیمشک در ماه مبارک رمضان بودند.

 

صداقت‌منش تصریح کرد: محفل اُنس با قرآن کریم با حضور امام جمعه شهرستان اندیمشک و تلاوت اساتید بین‌المللی قرآن برگزار شد که مورد استقبال علاقمندان قرار گرفت.

 

وی با بیان اینکه قرآن کریم کلام ارجمند خداوند است و به عنوان واسطه اُنس بندگان با پروردگار محسوب می‌شود عنوان کرد: قرآن کریم راهنمای بشر از ضلالت‌ها و پناهگاهی برای بشر در فتنه‌ها است.

 

مسئول قرارگاه فرهنگی قرآنی مسجد الزهرا (س) اندیمشک با اشاره به اینکه قرآن جدا کننده حق از باطل و نیکوترین و رساترین پند و اندرز است بیان کرد: مجموعه‌های فرهنگی باید تلاش کنند نسل با قرآن اُنس بگیرند و آثار آن را در زندگی خودشان ببینند.

 

وی در پایان از امام جماعت و اعضای هیئت امنای مسجد الزهرا (س) اندیمشک بابت همکاری و کمک در جهت برگزاری این برنامه‌ها تقدیر کرد.

 

کد خبر 1171970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha