گرفتاری در زندان موجب آسیب در خانواده و جامعه می شود

سجادیان گفت: گرفتاری زندانیان جرائم غیر عمد پشت میله های زندان، گره ای از کار افراد باز نمی کند بلکه با ایجاد آسیب در خانواده زندانیان بر جامعه نیز اثر نامطلوب می گذارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید علیرضا سجادیان»، امروز (دوشنبه 12 اردیبهشت) در مراسم  برگزاری جشن گلریزان آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد در شهرستان مرودشت گفت: این جشن گلریزیان همزمان با آخرین روز از ماه مبارک رمضان و با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان، نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی، معاون دادگستری استان و رئیس و اعضای شورای اسلامی مرودشت و خیران برگزار شده است.

رئیس زندان مرودشت افزود: خیران با حضور در این کار نیک و خدا پسندانه و واریز کمک های نقدی و غیر نقدی خود به حساب ستاد دیه استان فارس در آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد مرودشت مشارکت مطلوبی داشته اند.

وی اضافه کرد: گرفتاری پشت میله های زندان، گره ای از کار افراد باز نمی کند بلکه با ایجاد آسیب در خانواده زندانیان بر جامعه نیز اثر نامطلوب می گذارد.

حجت الاسلام «مهدی آقایی»، نماینده ولی فقیه و امام جمعه مرودشت نیز در این مراسم گفت: بروز جرائم غیر عمد برای همه ما ممکن است اتفاق بیفتد و مشارکت در آزادی این زندانیان و بازگشت آنها به آغوش خانواده خیر بزرگی دارد.

«جلال رشیدی»، نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی نیز رفع مشکلات زندانیان با کمک مسئولان و خیران را مایه خرسندی دانست.

«علی فاتحی»، معاون دادگستری فارس عنوان کرد: افرادی که در جرائم غیر عمد به زندان معرفی می شوند، شاکی خصوصی دارند و دولت و قانون دخالتی در این امر نمی تواند داشته باشد و کمک به ازادی آنها توسط خیران موجب کاهش اسیب های اجتماعی می شود.

کد خبر 1171978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha