علم آموزی عامل موفقیت هر جامعه ای است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، علم آموزی را عامل موفقیت هر جامعه ای دانست و گفت: علم اموزی باید فرزندان ما را به سمت عدالت و اخلاق هدایت نماید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین «سید احمدرضا شاهرخی»، امروز(12 اردیبهشت)، در دیدار جمعی از فرهنگیان استان به مناسبت روز معلم اظهار داشت: انقلاب اسلامی ما یک انقلاب دینی و فرهنگی بر پایه اهداف انبیا الهی است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان به اهمیت علم آموزی اشاره کرد و افزود: علم آموزی باید در سرنوشت یک ملت تاثیرگذار و بر پایه اصول اخلاقی باشد.

 

وی خاطرنشان کرد: علم آموزی باید به گونه ای باشد که فرزندان و دانش آموزان را به سمت عدالت، اخلاق و  نفی تبعیض سوق دهد.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با تأکید بر اینکه عدم توجه به مهارت افزایی در آموزش و پرورش برطرف شود، گفت: سایر دستگاه ها و نهادها به کمک آموزش و پرورش بیایند و مهارت افزایی  رادر جامعه نهادینه کنند.

 

وی به دسیسه های دشمن برای به انحراف کشاندن تعلیم و تربیت اشاره کرد و گفت: هوشیاری در برابر توطئه های دشمن رسالتی خطیر بر دوش همگان به ویژه معلمان است.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در ادامه بیان کرد: معلمان به گردن همه ما حق دارند و همه ما مدیون تلاش این فرهیختگان هستیم و تکریم مقام و جایگاه معلم وظیفه همه است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: توجه به معیشت و عزت فرهنگیان ضرورتی انکارناپذیر بوده و دولت در یک فرصت منطقی باید این مشکل را برطرف سازد.

کد خبر 1172022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha