نمایندگی خبرگزاری شبستان استان البرز برای ترویج فرهنگ نماز تقدیر و تجلیل شد

حجت الاسلام مرادی با تقدیر از خبرگزاری شبستان در البرز به دلیل نشر و ترویج فرهنگ نماز گفت: نمایندگی خبرگزاری شبستان در البرز نسبت به ترویج و نشر فرهنگ نماز اهتمام ویژه ای داشته است که قابل تقدیر و تجلیل است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حجت الاسلام ابوالفضل مرادی» طی بازدید از نمایشگاه قرآنی استان البرز از تلاش ها و اهتمام نمایندگی خبرگزاری شبستان در البرز در امر ترویج و تبیین فرهنگ نماز تقدیر و تجلیل به عمل آورد. 

 

مدیر ستاد اقامه نماز استان البرز با حضور در غرفه عهدنامه ای با قرآن افزود: نماز تجلی عشق در آینه عرفانی است به ویژه آنکه رسانه در ابلاغ این پیام جایگاه ویژه ای دارد. 

 

وی اظهار کرد: خبرگزاری شبستان در البرز با رویکرد دین و اندیشه سعی در رساندن خبر خوب و ترویج فرهنگ خیر دارد که این مهم قابل تقدیر است.

 

حجت الاسلام مرادی بیان کرد: رشد کمی و کیفی نماز و اقامه آن در جامعه اسلامی اهمیت ویژه ای دارد و متولیان چامعه با در نظر گرفتن این مهم باید در گفتار و کردار و رفتار خود الگوی عملی و علمی جامعه باشند. 

 

مدیر ستاد اقامه نماز استان البرز خاطرنشان کرد: به پاس قدردانی از زحمات نمایندگی خبرگزاری شبستان در البرز در امر ترویج، توسعه و فرهنگ نورانی اقامه نماز در استان البرز تقدیر و تشکر به عمل می آید. 

 

 

کد خبر 1172038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha