برپایی ۳۰ پایگاه جمع‌آوری زکات فطره در سطح شهرستان اندیمشک

حجت‌الاسلام طهماسبی از برپایی ۳۰ پایگاه جمع‌آوری زکات فطره در سطح شهرستان اندیمشک خبر داد و تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) وظیفه نظارت و سازماندهی آنها را برعهده دارد.

«حجت‌الاسلام پژمان طهماسبی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با بیان اينکه امسال بر خلاف سال‌های گذشته از سوی وزارت کشور بخشنامه‌ای ابلاغ شد تا کمیته یا کمیسیونی برای جمع آوری زکات فطره تشکیل شود اظهار کرد: سازمان تبليغات اسلامی، نیروی انتظامی، بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره)، فرماندار و امام جمعه اعضای این کمیسیون هستند.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اندیمشک افزود: در این کمیسیون مصوب شد که نهادهای حمایتی دارای مجوز بتوانند فعالیت کنند و مؤسسات خیریه هم که قصد فعالیت برای جمع‌آوری زکات فطره را دارند، باید تحت نظر دبیرخانه زکات شهرستان در محل کمیته امداد، مجوزهای لازم را بگیرند.

 

وی اذعان کرد: امسال تنها اداره بهزیستی و مؤسسه بین‌المللی آبشار عاطفه‌ها اجازه فعالیت پیدا کردند تا بتوانند صندوق‌های جمع‌آوری زکات فطره را در سطح شهرستان داشته باشند.

 

حجت‌الاسلام طهماسبی از برپایی ۳۰ پایگاه جمع‌آوری زکات فطره در سطح شهرستان اندیمشک خبر داد و تصریح کرد: کمیته امداد وظیفه نظارت و سازماندهی آنها را برعهده دارد.

 

کد خبر 1172047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha