لزوم تسریع در عملیات احداث بیمارستان میرزاکوچک رودسر/ مسئولان برای رفع موانع پروژه تلاش کنند

حجت‌الاسلام روحانی ضمن تاکید بر لزوم تسریع در عملیات ساخت بیمارستان و هتل بیمارستان میرزاکوچک رودسر گفت: از همه مسئولان و دستگاه‌ها انتظار داریم برای سرعت بخشی به این پروژه تلاش کرده و موانع آن را برطرف نمایند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت‌الاسلام «تقی روحانی» دوشنبه(۱۲ اردیبهشت) در مراسم شروع ساخت بیمارستان ‌و هتل بیمارستان میرزاکوچک رودسر اظهار داشت: تقارن آغاز عملیات ساخت این مجموعه ارزشمند که در راستای سلامت و درمان مردم است با عید سعید فطر تقارن بسیار مبارکی است و امیدداریم در آینده‌ای نزدیک در چنین روزی هم شاهد افتتاح آن باشیم.

 

امام جمعه شهرستان رودسر ضمن ابراز امیدواری از تسریع در عملیات اجرایی ساخت بیمارستان و هتل بیمارستان میرزاکوچک رودسر و افتتاح آن حتی زودتر از موعد مقرر عنوان کرد: همه مسئولین استان، دانشگاه علوم پزشکی، نمایندگان ادوار مجلس، فرمانداران و ائمه جمعه از گذشته تاکنون سخنشان این بود که بیمارستان فعلی رودسر پاسخگوی نیازهای درمانی مردم منطقه نیست.

 

روحانی ضمن اشاره به وضعیت بیمارستان شهید انصاری و کمبود شدید امکانات و تجهیزات آن تصریح کرد: اوج این کمبودها در همان دوران اولیه شیوع کرونا خودش را نشان داد و حتی بیمارستان فاقد دستگاه اکسیژن ساز مرکزی بود و برخی از بیماران به خاطر نرسیدن اکسیژن از دست رفتند زیرا اکسیژن و کپسولهای آن باید از جایی دیگر تأمین و حمل می‌شد.

 

وی با بیان اینکه خیران برای تامین کپسولهای اکسیژن بیماران کمکهای بسیار زیادی داشتند اضافه کرد: زمانی قرار شد برای بیمارستان قدیمی رودسر که چهره شهر را به هم ریخته فکری بشود متاسفانه عدم تفاهم بین دستگاه‌های مختلف مانع از این کار شد و همین باعث گشت تا مردم همچنان متضرر شوند.

 

امام جمعه شهرستان رودسر ابراز داشت: در اینجا جا دارد از همه کسانی در رفع موانع ساخت بیمارستان و در ایجاد مقتضیات برای آن قدم برداشتند و کمک کردند صمیمانه تشکر و قدردانی کنم به ویژه دانشگاه علوم پزشکی شهرستان که نقشی بسیار مهم در این بخش داشته و دارد.

 

روحانی ادامه داد: از مسئولان تقاضا داریم که اجازه ندهند این پروژه مهم بیمارستان رودسر که با سلامت مردم سرو کار دارد دستخوش توقف و دچار موانع و مشکلات بشود زیرا اگر این اتفاق بیافتد واقعا زیبنده شهرستان رودسر نخواهد بود.

 

وی همکاری همه بخشها برای ادامه عملیات اجرایی بیمارستان میرزاکوچک رودسر را امری لازم و ضروری خواند و اذعان کرد: ساخت این بیمارستان باعث رونق شهرستان و شهر رودسر می‌شود و امیدواریم هر چه سریعتر شاهد بهره‌برداری از این مجموعه به نفع سلامت مردم باشیم.

 

امام جمعه شهرستان رودسر روز ۱۲ اردیبهشت روز معلم را نیز گرامی داشت و ضمن تبریک این روز به همه معلمان خاطرنشان کرد: نام شهید مطهری عزیز بر زبان جاری شد و از خداوند متعال می‌خواهیم روح این عالم و فقیه بزرگ را که سرآغازی شد برای توجه ویژه‌تر جامعه انقلابی به امر تعلیم و تربیت و توجه به معلمان شاد نماید.

کد خبر 1172063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha