جابجایی مسئولان حق انقلاب را ادا نمی کند

حجت الاسلام نکونام با تاکید بر اینکه فقط با جابجایی مسئولان حق انقلاب ادا نمی شود، گفت: امروز انقلاب اسلامی و کشور نیازمند اراده ای پیامبری و تلاش مسئولان در عرصه های مختلف است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز(سه شنبه ۱۳ اردیبهشت) در خطبه های نماز عید سعید فطر که با حضور عموم مردم در جوار مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار شد، با تبریک فرارسیدن عید سعید فطر، گفت: مومن باید بکوشد همه روزهایش مملو از بندگی خداوند متعال و عید باشد تا رضایت الهی را جلب کند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه انسان همواره در معرض دید خداوند است، افزود: بر اساس آیات قرآن اعمال و رفتار ما زیر ذره‌بین الهی است و مبادا کاری کنیم که خشم الهی را در پی داشته باشد.

 

امام جمعه شهرکرد با تاکید بر اینکه عموم مردم و مسئولان مدیون انقلاب هستیم، اظهار کرد: انقلاب از ما طلبکار است و باید دین خود نسبت به انقلاب اسلامی را در هر جایگاهی که هستیم به خوبی ادا کنیم.

 

حجت الاسلام نکونام با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در امتداد رسالت الهی به وجود آمده است، ادامه داد: بر اساس آیه ۱۶۴ سوره مبارکه آل‌عمران خداوند با فرستادن پیامبران بر بندگانش منت گذاشته و مومنان باید حق نبوت را ادا کنند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه فقط با جابجایی مسئولان حق انقلاب ادا نمی شود، تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی و کشور نیازمند اراده ای پیامبری و تلاش مسئولان در عرصه های مختلف است.

 

خطیب نماز عید فطر با اشاره به اینکه استان چهارمحال و بختیاری مظلوم است و توان دفاع از حقوق قانونی خود را ندارد، خاطرنشان کرد: مردم استان را از نوشیدن آب که مایه حیات است منع کرده اند این ها بدانند که باید از آه مظلوم ترسید.

 

 

کد خبر 1172073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha