توطئه‌های دشمن در  راستای تفرقه  بین رهبر و مردم قرار گرفته است

امام جمعه موقت شهرستان ری گفت: توطئه‌های دشمن در راستای تفرقه بین رهبر و مردم قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، حجت الاسلام عبدالعلی ابراهیمی امام جمعه موقت شهرری در خطبه‌های نماز عید سعید فطر با اشاره به اینکه دین اسلام دین شادی، نشاط و انبساط است اظهار داشت: اوج بندگی در دین اسلام مربوط به روزهای ماه مبارک رمضان است که امیدواریم همه مردم از این برکت و خوان گسترده الهی بهره کافی را برده باشند.

 

حجت الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه عید واقعی برای مسلمانان آن زمانی است که غمخوار یکدیگر باشند و به یاری همدیگر برسند، گفت: در این صورت است که زمینه را برای عید بزرگ ظهور امام زمان (عج) فراهم می‌شود و از همه مردم و مؤمنان می‌خواهیم تعبد روزهای ماه رمضان و آن خلوص روزه داری را برای تمام ماه‌های سال حفظ کنند.

 

امام جمعه موقت شهرری با تاکید بر حفظ وحدت گروه ها و آحاد مردم عنوان داشت: مردم امروز در نظام اسلامی یکی از استوانه‌های اصلی محسوب می‌شوند و پیروزی و موفقیت انقلاب اسلامی در این مدت به برکت پیوند ناگسستنی بین مردم و رهبری بوده است و تمام توطئه‌های دشمن در این راستا به کار گرفته شده که بین رهبر و مردم تفرقه افکنی کنند اما توطئه‌های دشمن هرگز نمی‌تواند به پیوند مردم و انقلاب خدشه وارد کند.

 

وی با اشاره به هفته کارگر و اهمیت فوق العتده این قشر و کار آنان بیان داشت: ضروری است که دست کشانی را که برای کسب روزی و گذران زندگی می کوشد، بوسید و آنان را تکریم کرد هیچ کسی نباید تلاش و کار یک کارگر را بی ارزش بشمارد.

 

حجت الاسلام ابراهیمی در خصوص هفته معلم و قدردانی از مقام این عزیزان افزود: معلمان باید برای تبیین و آموزش درس مبارزه با ظلم و ستم به دانش آموزان دست به کار شوند و به آنان درجه معلمی را تبریک می‌گوئیم.

کد خبر 1172095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha